רכילות עסקית

ניר ויצמן חושף: האם היה קשור לפרשת משה חוגג?

מיכל הקטנה לא מסתדרת עם חיי הלילה של בעלה, מבעלי מלונות בראון ניר ויצמן, ואומרת כי אם ימצא משהי טובה ממנה - היא תפנה את מקומה בשבילה. איש העסקים מסכים ומכחיש שהיה קשור לבגידות בפרשת משה חוגג: "בחיים לא פגשתי אותו"
מערכת ice |  5
ניר ויצמן משה חוגג (צילום רפי דלויה פלאש 90)
ריאיון זוגי וטעון נערך בסוף השבוע האחרון עם ניר ויצמן, מבעלי מלונות בראון, ואשתו כוכבת הילדים מיכל הקטנה, כאשר בני הזוג נשאלו גם על קשירת שמו של ויצמן לפרשת משה חוגג והדירה בה נערכו יחסי מין עם נשים ונערות, על פי החשד. 
בשיחה שערכו עם ליאור שלו במגזין מאקו, התייחסו בני הזוג גם למשבר הזוגי התקשורתי שפורסם בדצמבר האחרון. חלק מכך נובע גם מחיי הלילה אותם מנהל איש העסקים כחלק מתפקידו כשותף ברשת המלונות שמפעילה 27 מלונות בארץ ובעולם, יחד עם ברים ומועדונים: "אני מודה שהעבודה בחיי הלילה היא משהו שאני לא יכולה להתרגל אליו", אמרה מיכל בריאיון.  על כך הגיב איש העסקים: "לכל אחד מאיתנו יש אופי שונה. אני לא מסוגל לעבוד כמו משוגע ואז לבוא הבייתה ולהתחבא, זה לא האופי שלי".
 
למרות המשבר התקשורתי, בני הזוג מכחישים, ולדברי ויצמן: "מיכל הייתה עצבנית עליי באותו רגע שעיתונאי התקשר אליה, ולקחו את זה לאייטם".
על הזוגיות הייחודית בין השנים, אומרת מיכל כי יש בה אמון בניר למרות חיי הלילה, ומוסיפה כי "אם ניר ימצא משהו יותר טוב ממני אני אפנה את מקומי. אני פשוט לא חושבת שיש משהו שתתאים למידותיו יותר ממני בכל פרמטר", ועל כך מסכים ניר: "כל מילה בסלע".
על שמו של ויצמן שנקשר לפרשת משה חוגג, כחלק מרשימת הגברים שרצו בקבוצות בוואטסאפ, מיכל עונה במהירות: "ניר לא היה שם", ומוסיפה: "היו הרבה נשמות טהורות ששלחו לי את הרשימה וניסו להוציא כותרות. אבל אין חבר של ניר שאני לא מכירה. ניסו לקשור את ניר למשה חוגג, אבל אני יודעת מי זה בעלי ועם מי אני ישנה בלילה".
 
איש העסקים ביקש ממיכל שלא תענה בשמו והבהיר: "אני לא מכיר את משה חוגג, לא יודע מי הבן אדם הזה. בחיים לא פגשתי אותו, לא ראיתי אותו ואין לי את הטלפון שלו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גועל נפש, איזה פרצוף יש להם אלה (ל"ת)
    .. 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    גועל נפש, איזה פרצוף יש להם אלה (ל"ת)
    .. 12/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    האשה יודעת בסוף שבעלה בוגד (ל"ת)
    אבי 04/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לא תמיד. אבל במקרה של כל אלו זה בא עם הקשר אוטומטית (ל"ת)
    אני 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אפשר להגיע לדירת האורגיות
    אני 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בלי להכיר את חוגג באופן אישי. ניר לא אמר:לא הייתי בשום דירה ועם שם אישה. הוא אמר שחוגג לא ממכריו. ואין סתירה בין הדברים. אפשר לבגוד בלי להיות חבר של חוגג,
    סגור