רכילות עסקית

ריטה, תום יער ומנכ"ל בנק לאומי בחגיגות של הוט

מנכ״ל ישראכרט, מנכ״ל בנק לאומי, מנכ״ל מועדון הצרכנות הוט, שר המשפטים לשעבר, ריטה, דני קושמרו ותום יער בחגיגות 25 שנה להוט

מערכת ice |  1
דני הורנשטיין, ריטה וצביקה וילנאי (צילום חן גלילי)
לכבוד 25 שנה למועדון הצרכנות הוט, התקיימו חגיגות במתחם הארועים Lago בראשון לציון. בארוע נכחו מנכ״ל מועדון הצרכנות הוט צביקה וילנאי, מנכ״ל ישראכרט רן עוז, מנכ״ל בנק לאומי חנן פרידמן, שר המשפטים לשעבר ויועץ משפטי של מועדון צרכנות הוט אבי ניסנקורן ויו״ר מועדון הצרכנות הוט דני הורנשטיין. לארוע הגיעו עשרות בכירים, והוא התקיים בהנחייתו של המגיש דני קושמרו. בנוסף, בארוע הופיעה ריטה עם מיטב שיריה המובילים והופעת סטנד-אפ של תום יער.
 

תום יער עם צביקה וילנאי (צילום חן גלילי)
מועדון הצרכנות הוט, מיסודה של הסתדרות ההנדסאים, הוקם כדי לשרת את האוכלוסייה ההנדסית-טכנולוגית בישראל, וחברים בו כ־300 אלף הנדסאים, מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ואקדמאים. המועדון מציע מגוון הטבות בקטגוריות שונות: תיירות, רכב, ביטוח אופנה טיפוח ועוד. המועדון אינו גוף מסחרי ומטרתו להגדיל את רווחת חבריו.

צביקה וילנאי עם אבי ניסנקורן (צילום חן גלילי)
צביקה וילנאי מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט: "חגיגות 25 שנה למועדון הצרכנות הוט, מסמלות את ההצלחה, ההובלה והערך המוסף שהמועדון מביא לעמיתיו. המועדון הוא אחת הפלטפורמות המשמעותיות להוזלת יוקר המחייה, שכן אנו פועלים במגוון קטגוריות על מנת למקסם את החיסכון שאנו מציעים לעמיתים. נמשיך להתפתח, לצמוח ולקדם קטגוריות חדשות תוך קיום שיתופי פעולה עם החברות העסקיות עימן עובד המועדון. אנחנו מצפים להמשיך ולחגוג את הצלחת המועדון גם בשנים הבאות".

דני הורנשטיין, חנן פרידמן וצביקה וילנאי (צילום חן גלילי)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הנוכלים
    אלפרד 07/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של ההסתדרות.
    סגור