רכילות עסקית

סיון קליין הנחתה את אירוע ההתרמה של עמותת איל"ן

מגישת הטלוויזיה הנחתה את אירוע ההתרמה השנתי של האיגוד ישראלי לילדים נפגעים בסימן 70 שנה להקמת העמותה, שכל הכנסותיו ייתרמו לילדי ובוגרי העמותה ובני משפחותיהם
מערכת ice | 
סיון קליין (צילום ערוץ 10)
עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים) ערכה השבוע באולם סמולרש, אוניברסיטת תל-אביב, את אירוע ההתרמה השנתי, בסימן 70 שנים להקמתה. כל ההכנסות מהאירוע ייתרמו לילדי ובוגרי העמותה ובני-המשפחות, לשימור מגוון פעילויות השיקום הקיימות בתחומי הספורט, החברה, החינוך והדיור, לצד הוצאה אל הפועל של יוזמות ופרויקטים חדשים בעמותה.
האירוע, אשר התקיים בנחייתה של המגישה סיון קליין, נפתח בביצוע משותף של חברי להקת איל"ן עם מגבלה פיזית, עם הזמרת קרן פלס לשירה "אושר בא והולך". לאחריו נערך מופע של קרן פלס אשר אירחה את חברתה מירי מסיקה. בין המשתתפים באירוע: יו"ר איל"ן הנכנס תא"ל (מיל') פרופ' אלון דומניס, מנכ"ל העמותה, מר בועז הרמן, מפקד חיל-האוויר לשעבר, אלוף במיל' איתן בן אליהו, שופט בית המשפט העליון לשעבר יורם דנציגר, שגריר יפן בישראל ורעייתו, שגריר סרי לנקה, נספח תרבות שגרירות צרפת, ראש הסגל של משרד החוץ, חברי העמותה, תורמים ושותפים.
באירוע נשא דברים יו"ר איל"ן הנכנס, תא"ל (מיל.) פרופ' אלון דומניס. דומניס, בעצמו נפגע פוליו, שיתף את הקהל בסגירת מעגל מרגשת; "היום אני נרגש אתכם וגם סוגר מעגל" בהציגו כרטיס חבר שלו משנת 1961, במועדון ספורט לנכים ע"ש ספיבק של עמותת איל"ן.
מנכ"ל איל"ן, בועז הרמן: "המשימה של עמותת איל"ן אחרי 70 שנה נמשכת ואף מתעצמת. אנו נדרשים לעזור להרבה יותר ילדים ובוגרים. קיימים אתגרים חדשים במציאות הישראלית, ואנו מחויבים לעשות תיקון במדיניות ובשירותים הקיימים ובנסיבות מורכבות."  בהמשך דבריו אמר הרמן: "רבים מחברי איל"ן הגיעו להישגים משמעותיים בכל תחומי-החיים מספורט דרך מדע, אקדמיה, עסקים ואפילו קריירה צבאית. חברים, אנו יכולים להמשיך במשימתנו ליצירת חברה טובה יותר רק בזכותכם! אני מתחייב בפניכם שנמשיך לפעול בחריצות, במקצועיות ובאחראיות כשטובת חברי איל"ן מולנו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה