רכילות עסקית

שרי אריסון חושפת: זה המקום ששינה הכול

המיליארדרית הישראלית שיתפה את עוקביה בטיול שערכה ועל המקום שהשפיע עליה ושינה לה את הפרספקטיבה על העולם "האם גם לכם קרה דבר דומה?"
מערכת ice |  3
שרי אריסון (צילום אור גפן)
אשת העסקים והמיליארדרית, שרי אריסון, חגגה אתמול (מוצ"ש) עם בני משפחתה באירוע הנוצץ של יום הולדתם של זאביק דרור והמפיק טל שרף שבחוות רונית, אבל עבור עוקביה בפייסבוק היא בכלל עדיין נמצאת בטיול בדרום אמריקה.
אריסון, שהחלה לחזור ולתפעל את דף הפייסבוק שלה בתקופה האחרונה, שיתפה את עוקביה בטיול שלה במדינת פרו ומה גילתה שם. את הפוסט כתבה אריסון ביום שישי האחרון: "מהו העולם? העולם בנוי מכל כך הרבה צבעים, צלילים, ניחוחות וריקודים. העולם מלא באמונות ובמקצבים. העולם מורכב מאנשים, חיות וטבע שמשתנים בהתאם למקום שבו אנו נמצאים. אפילו הכוכבים בשמיים נראים אחרת כשמסתכלים עליהם ממקומות שונים. אז מהו בעצם העולם? העולם מלא בגילויים חדשים מדי יום ביומו, אם רק נפתח את העיניים ונסתכל סביבנו, לא משנה היכן אנו נמצאים", כתבה המיליארדרית.
 
הקשר הוא לאור הטיול שערכה בדרום אמריקה, בפרו: "גיליתי בפרו עולם אחר וחדש, שלא הכרתי קודם, וזה שינה לי את הפרספקטיבה על העולם", כתבה ואף הוסיפה תמונה שלה עם מקומית וסיימה עם שאלה לעוקביה: "האם גם לכם קרה דבר דומה במקום כלשהו על פני כדור הארץ?".

צילום מסך מהפייסבוק של אריסון
יש לציין, כי בשונה מדפים אחרים של אנשי עסקים בעלי הון, שרי אריסון מתעקשת לכתוב בעצמה את הדברים ואף עונה לתגובות, גם אישיות. כך, למשל, כתבה הפילנתרופית בת ה-64, בחודש שעבר כי "מישהו נכנס לחיים שלי לאחר הרבה שנים שלא היה". דבר שהעלה בקרב עוקביה שאלות אם כוונתה לרמז כלשהו על חייה האישיים. אריסון ענתה בדף שלה תוך כדי שהיא חושפת מידע אישי: "חחח…לא עלה על דעתי שיהיו כאלו שיפרשו שאני בזוגיות – אני לא. יש בחיים של כולנו הרבה מאוד יחסים בינאישיים בכל מני צורות ובכל מני מובנים: משפחה, חברים, ידידים וכו'. אז בקיצור – אני לא בזוגיות, מאחלת לעצמי".

שרי אריסון ובני משפחתה באירוע של זאביק דרור. צילום: אור גפן
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טובת לב
    Star 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה אמיתית ומיוחדת, רואה את העולם כמו שבוחרת. רק מקריאה פה ושם באינטרנט הבנתי שאריסון מאד מיוחדת, ומאחלת לה בריאות והצלחה והגשמת משאלות לב...
    סגור
  • 1.
    הייתה מטומטמת ונשארה כזאת (ל"ת)
    אבישחר 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אישה מיוחדת
    Star 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאין המצאת את הפרשנות שלך? פשוט אין לך מושג אולי זה מקנאה? חוסר ידע והכרה?
    סגור