רכילות עסקית

ישראל במבצע צבאי: זירת הקרב עוברת מעזה לטיקטוק

עמותת Israel-is בשיתוף פעולה עם משפיעני הטיקטוק של ישראל. המטרה: להציג את ישראל למיליוני העוקבים שלהם ברחבי העולם
מערכת ice | 
משפיעני הטיקטוק למען תדמיתה של ישראל (צילום יחצ ישראליז)
בימים האחרונים החל שיתוף פעולה של עמותת Israel-is, שהוקמה במטרה לשפר את תדמית ישראל בעולם דרך הישראלים עצמם, עם משפיענים ברשתות ממגוון תחומים וביניהם - דניאל בראון, אשלי וקסמן בקשי, דוד מאיופס, ירמיהו דנציג, רפאל אסקו ועוד.
במסגרת שיתוף פעולה זה, המשפיענים נפגשו לראשונה במתחם היי אנד תל אביב במסגרתה ערכו היכרות וקיבלו את ספרה של נועה תשבי "Israe: A Simple Guide to the Most Misunderstood Country on Earth"
 

משפיעני הטיקטוק למען תדמיתה של ישראל (צילום יחצ ישראליז)
 
במסגרת שיתוף הפעולה, המשפיענים יצאו לסיורים בארץ ויפגשו עם מגוון החברה הישראלית במטרה ליצור תוכן אותנטי על ישראל ולהציג את ישראל למיליוני העוקבים שלהם ברחבי העולם. נבחרת המשפיענים תהיה חוד החנית ההסברתי של ישראל יחד עם ארגונים נוספים בעיתות משבר, מתוך הבנה שהחשבון שלהם יכול לשמש ככלי להעברת מסרים ולהסברה ישראלית.
אייל בירם, מנכ"ל ישראליז: "היום יותר מאי פעם יש חשיבות לייצר שיח חיובי שמציג את החיים בישראל ברשתות שהפכה מזמן לזירה שהיא סכנה וגם הזמדנות אסטרטגית עבורנו כמדינה. ביחד עם המשפיענים שלנו אנחנו מגיעים למליוני עוקבים ברחבי העולם שנחשפים לתוכן שמאפשר ללמוד ולראות מקרוב איך נראים החיים בישראל מעיניהם של צעירים ודרך החיבור לסיפור הישראלי אנחנו מאמינים שמתקיים חיבור עמוק יותר לישראל עצמה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה