רכילות עסקית

המשטרה נגד כוכבי גולסטאר: זו הפעילות שקיימה

במסגרת פרויקט מיוחד לנוער וסיכון המקודם על ידי המשטרה - קיימו הנערים יחד עם בכירים בסגל הפיקודי משחק כדורגל ידידותי נגד קבוצת כוכבי גולדסטאר. בין הנוכחים באירוע: קובי סוויסה, רז זהבי, וטום קשתי
מערכת ice | 
קובי סוויסה בגולסטאר (צילום צילום מסך יוטיוב)

משתתפי תכנית הנוער מיל"ה לנוער בסיכון, כוכבי גולסטאר וסגל פיקודי בכיר במשטרת ישראל התחרו באור יהודה בטורניר כדורגל ידידותי. הגמר שנערך בין קבוצת הנערים מביתר עלית לקבוצת סגל פיקודי כללי של המשטרה הסתיים בפנדלים בתוצאה 4:3 לטובת השוטרים.

האירוע התקיים באולם י"א חללי מינכן באור יהודה במעמד מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, ראש העיר ליאת שוחט וצמרת המשטרה. בין הכוכבים שהתחרו היו רז זהבי, KS, ירון ברלד, טום קשתי ואחרים.



פרויקט מיל"ה הוא תוכנית קהילתית שמובילה משטרת ישראל, הכוללת פעילויות במגוון תחומים. מטרת הפרויקט הוא שינוי דפוסי התנהגות של נוער עובר חוק ונוער בסיכון, לאימוץ דפוסי התנהגות נורמטיבית, מתן סיכוי לחיים בוגרים ללא השפעות שליליות מן העבר, שילוב בני הנוער בחברה ומניעת ביצוע עבירות בעתיד.

בהודעה לתקשורת בנושא צוין כי במהלך שעתיים על הפרקט הפגינו כוכבי הפרויקט "ניצוצות של כישרון" והראו יכולת גבוהה. וכן כי קהל רב הגיע לעודד את השחקנים, להצטלם עם כוכבי גולסטאר ולחגוג באירוע.

משתתפי האירוע


השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, אמר: " ברגע שנערים ונערות יקחו חלק בחיי החברה והקהילה, ויקחו אחריות, כך תהיה לנו מדינה יותר בטוחה. זו הוכחה שהמשטרה לא רק רצה אחר פושעים, אלא גם פועלת בתוך הקהילה, ובאמת כל הכבוד למשטרה וכל הכבוד לצעירים ולצעירות".

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, ציין : "זה מרגש ומחמם את הלב לראות היום את קבוצות הכדורגל ואת הרוח הספורטיבית של המשתתפים. אין כמו אירוע ספורט בכדי לקרב, לאחד ולחבר ואני גאה בכל הנערים והנערות, השוטרים והשוטרות על חלקכם בהצלחת הפרויקט".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה