רכילות עסקית

פול טראנק ושפיטה חגגו מסיבת בציר ויומולדת ליקב

ביום חמישי האחרון התקיימה מסיבת הבציר השנתית המסורתית ביקב רמת הגולן, עם יותר מ-1,200 משתתפים, בר יין חינמי ודוכני אוכל רבים. הקהל רקד לצלילי מהופעה של להקת פול טראנק, שאירחו את שפיטה והדי ג'ייז BrainDeadud ושטובי
מערכת ice | 
מסיבת בציר יקב רמת הגולן (צילום אבנר אלקרס)
עונת הבציר ביקב רמת הגולן היא אחת מהתקופות המשמחות של הנפשות הפועלות בו. כמו בכל שנה, גם השנה היקב חגג את האירוע עם מסיבה גדולה עד אור הבוקר, בהשתתפות יותר מ-1,200 חוגגים מכל קצוות הארץ, שנהנו בין השאר מבר יין חינמי ומדוכני אוכל רבים.
במסיבת הבציר השנתית, שהתקיימה ביום חמישי האחרון, הרימו את הקהל להקת פול טראנק והאורחים שלה - הזמרת שפיטה והדי ג'ייז BrainDeadud ושטובי. על שפיטה (רותם שפי), אגב, פורסם לאחרונה כי היא ככל הנראה בדרכה לככב על במות ברודוויי, לאחר שנבחרה לשחק במחזמר "אישה יפה" לצידם של עדן פינס ואנחל בונני.
 
בנוסף לתקופת הבציר המרגשת, השנה יש סיבה נוספת למסיבה, כיוון שבשנה הקרובה יציינו 40 שנים להקמת היקב. לרגל חגיגות ה-40 ישיק יקב רמת הגולן מהדורת יין מיוחדת וספר אשר מגולל את השנים שעברו מהקמת היקב ועד ימינו אנו. 
יקב רמת הגולן הוא היקב הראשון שקם ברמה. הוא החל את דרכו כיקב קטן שנוסד על ידי 8 קיבוצים ומושבים ב-1983, ועם השנים הפך למעצמת יין של ממש. מיום ההקמה ועד היום, ממשיך היקב להעמיק ולהטביע את חותמו בעולם היין הישראלי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה