רכילות עסקית

ליאם גולן עקץ את צה"ל? הבדיחה שכמעט סיבכה אותו

ליאם, הבן הבכור של הזמר ושל אילנית לוי, צפה במחזמר החדש 'החבדניקים' בתיאטרון הקאמרי יחד עם אחותו אלין, אבל מול המצלמות אמר איך הצליח לצאת מהצבא עבור המופע, וזה כמעט סיבך אותו
כפיר אדר |  1
אייל גולן (צילום אלוני מור)
הפרימיירה החגיגית של ״החבדניקים״, המחזמר החדש של תיאטרון הקאמרי, בכיכובם של טלי אורן, אוראל צברי, יניב סוויסה, שלומי קוריאט, אלעד אטרקצי, עופרי ביטרמן גררה לא מעט תשבוחות. שורה של סלבס הגיעו להרים ולכבד לקאסט, כולל כאלו שלא באמת היו אמורים להיות שם. 
בזמן שבין האורחים בלטו אישים כמו שר התרבות חילי טרופר שפגש את השחקנים מאחורי הקלעים ועם הבמאים גלעד קמחי ואודי גוטשלק, היו שם גם ליאם ואלין גולן שעושים צעדיהם הראשונים בעולם המוזיקה בימים אלה, כאשר הם היורשים הטבעיים של אביהם אייל גולן.
 
כאמור, על פי TMI ליאם ואלין ניסו לברוח מהצלמים והמצלמות וכנראה מסיבה טובה, זאת לאחר שהתברר כי הבן הבכור למשפחה לקח גימלים מצה"ל והשיג לו חופשה רפואית וכל זאת כדי לקחת חלק באירוע התרבותי. לאחר בירור מסתבר שליאם גולן אמר בהומור כי הוא מתחמק מהמצלמות בגלל שהוציא גימלים, וכי למעשה הדברים נאמרו בהומור בלבד.
עוד נכחו באירוע: ריף נאמן ובן הזוג כפיר, גורי אלפי, עדי הימלבלוי, לינוי אשרם, יובל המבולבל, דרור קונטנטו, אסף אשתר, תום אבני, אורלי וילנאי, לי בירן, לירן כוהנר וגיא גיאור, עירית קפלן, תום גרציאני, אמיר שורוש, מיי פיינגולד, מני ממטרה ופרלה דנוך, ליאור כלפון, מיכל שפירא, בר מיניאלי, עילי בוטנר ואשתו שירי שמצפים לילדם הרביעי ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרופד בהזיות גאוני הדור (ל"ת)
    זאב רמיאל 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור