רכילות עסקית

מאיה ורטהיימר נשברת: "מרגישה געגוע, מתגעגעת לצחוק והחיבוק"

אחרי שאיבדה את אביה בשנה האחרונה, השחקנית והמגישה כתבה לגבי תחושותיה עם כניסת השנה העברית החדשה: "זה מדהים כמה אנחנו עסוקים בעבר ובעתיד ושלא תבינו לא נכון זה ממש נפלא! אבל ממש בא לי שגם רגע תהיו נוכחים תסתכלו סביבכם על מה שיש ותעריכו אותו, לפעמים זה נראה לנו מובן מאילו .אז זו גם המשימה שלי היום"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר והבת אסיה
מאיה ורטהיימר, המגישה של 'אהבה חדשה' ברשת 13 והשחקנית שרשמה לא מעט הישגים לאחרונה, חוותה גם שנה לא פשוטה במישור האישי, כאשר אביה הלך לעולמו. בפוסט מרגש במיוחד שהעלתה לאינסטגרם סיפרה מה עבר עליה ומה היא רוצה שיקרה בשנה הקרובה.
ורטהיימר רשמה: "תשמעו ראש השנה זה אחד החגים שאני הכי אוהבת….והאמת ,לא בא לי שהוא יבוא/בא לי שהוא יעבור. כל שנה הייתה נפתחת אצלנו בתפוח בדבש וההרגשה הזו של רוח החג. הכל חגיגי ונפלא ואיחולים לשנה החדשה -מלאים באופטימיות חיוכים,מטרות, יעדים,חיבוקים.. ו…אני לא מרגישה כלום מזה היום".
 
עוד הסבירה: "אני רק מרגישה געגוע, אני מתגעגעת לבדיחות קרש בשולחן, אני מתגעגעת להיות בלחץ ״רק לא לאחר״ אני מתגעגעת לרגע שבו אבא ״בודק״ את האוכל בתנור כדי לדעת אם הוא מוכן, אני מתגעגעת לצחוק, אני מתגעגעת לחיבוק, אני מתגעגעת לאבא שלי".
ורטהיימר המשיכה: "אז אני יודעת שראש השנה הוא יופי של נקודת ביקורת לשנה שעברה ולזו שלפנינו זה מדהים כמה אנחנו עסוקים בעבר ובעתיד ושלא תבינו לא נכון זה ממש נפלא! אבל ממש בא לי שגם רגע תהיו נוכחים תסתכלו סביבכם על מה שיש ותעריכו אותו, לפעמים זה נראה לנו מובן מאילו .אז זו גם המשימה שלי היום, הכי קל להתרכז כרגע בעצב ובחסר ואני מנסה באופן אקטיבי להתבונן במה שיש ולהודות עליו ויש… לפעמים קשה לראות אבל שום דבר לא מובן מאילו" .
לסיום כתבה: "שתיהיה לכם שנה מתוקה מלאה בבריאות ושמחה (אמיתית) שנדע להיות מאושרים ממה שיש, שנחייה באמת באמת ונדע לומר תודה, גם על הטוב וגם על הרע. והלוואי ותחזרי רוח חג אפילו לקצת זה יהיה נפלא אולי תבוא לי בחלום לחיבוק ונשיקה.. שתיהיה לנו שנה טובה תודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה