רכילות עסקית

המיתון הולך ומתקרב: אמזון מקפיאה את גיוס העובדים

Amazon Web Services - החטיבה הרווחית ביותר של אמזון, החלה לבשר לכמה מועמדים לעבודה כי תפקידים שהם חיפשו הוקפאו
מערכת ice | 
אמזון (צילום Unsplash)
אמזון הקפיאה גיוס עובדים בחלקים מחטיבת שירותי האינטרנט הרווחיים שלה, מה שעשוי להיות הסלמה לכאורה של מאמצי קיצוץ העלויות של החברה. Amazon Web Services - החטיבה הרווחית ביותר הידועה יותר בשם AWS, שהכניסה יותר מ-62 מיליארד דולר בהכנסות בשנת 2021 - החלה לספר לבשר מועמדים לעבודה כי תפקידים שהם חיפשו הוקפאו, כך על פי מועמדים פוטנציאליים.
מניות אמזון צנחו ביותר מ-1.7% ל-117.77 דולר לאחר הדיווח על הקפאת הגיוס החלקית של AWS. החדשות מגיעות ימים ספורים לאחר שמייסד אמזון, ג'ף בזוס, הזהיר מפני מיתון מתקרב ואמר כי "ההסתברויות בכלכלה הזו אומרות לך להקטין את הפתחים". ב-4 באוקטובר דיווח ה"ניו יורק טיימס" כי אמזון תפסיק להעסיק עובדים חדשים בתאגיד בפעילות הקמעונאית והלוגיסטית שלה - אך הוסיף כי AWS לא הושפעה מההקפאה. חלק מהאנליסטים פירשו את הפטור המדווח של AWS כראיה לחשיבות החטיבה בתוך אמזון, שם היא הייתה אחראית לייצר נתח גדול יותר ויותר מרווחי החברה בשנים האחרונות. מנכ"ל אמזון הנוכחי, אנדי ג'סי, הקים והוביל את AWS לפני שהחליף את ג'ף בזוס כמנכ"ל ב-2021 - עדות נוספת למשמעות החטיבה.
 
דובר AWS אישר שחלקים מהחטיבה הפסיקו לגייס עובדים חדשים. "בחלק מהתחומים של AWS עמדנו בצרכי הגיוס שלנו, ובאחרים יש לנו אלפי משרות פנויות", אמר הדובר. הוא לא סיפק פרטים על אילו אזורים ב-AWS הקפיאו גיוס עובדים או כמה תפקידים הושפעו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה