רכילות עסקית

עוד הישג ענק לחברה ישראלית בתחום הקיימות

אחרי שלפני שבוע זכתה במקום הראשון בפרס הקיימות העולמית, הום ביוגז הישראלית, רושמת עוד זכייה בפרס יוקרתי נוסף של מגזין כלכלי בינלאומי
מערכת ice | 
אלה לי להב (צילום הום ביוגז)
רגע אחרי שזכתה במקום הראשון בפרס הקיימות העולמית לשנת 2022, רושמת היום חברת הום ביוגז הישראלית הישג חשוב נוסף כשהיא, זוכה במקום הראשון בפרסי 2022 של Financial Times/IFC Transformational Business Awards. מגזין ה-Financial Times ותאגיד הפיננסים הבינלאומי (IFC), חבר בקבוצת הבנק העולמי, מובילים יוזמה גלובלית המדגישה ומקדמת פתרונות פורצי דרך, ארוכי טווח של המגזר הפרטי לאתגרי פיתוח מרכזיים. הפרסים מוענקים לארגונים פיננסיים ולא פיננסיים שהייתה להם השפעה מהותית על הדרך בה הם ניגשים להשקעה בת קיימא.
הנימוקים לזכייתה של הום ביוגז בקטגוריה של "פתרון שינויי אקלים טרנספורמטיבי", התמקדו בהשפעה העצומה שיש לחברה בתחום ניהול הפסולת, ובטכנולוגיה הייחודית המאפשרת לה להעניק פתרונות חכמים בתחום האקלים וחוסן סביבתי במגזרים יצרניים מרכזיים, כולל אספקת אנרגיה, תשתיות עירוניות וכפריות, מבנים ירוקים, ניהול פסולת ומעגליות, חקלאות ועוד.
 
לדברי אושיק אפרתי, מנכ"ל הום ביוגז: "אנו אסירי תודה ומתרגשים ממעמד הזכייה. החזון שלנו הוא לשנות את עולם הפסולת, כפי שאנו רואים בפסולת משאב שיכול לשפר את חיינו היום ואת הפלנטה שלנו מחר. נמשיך לעבוד קשה יחד עם הצוות המדהים של החברה, כדי להגשים את המטרה ולהשאיר חותם אמיתי בעולם בו אנו חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה