רכילות עסקית

חברת 'טבע' מעמיקה את הקשרים באקדמיה בכנס מדעי לעידוד חדשנות

חברת התרופות טבע אירחה כנס מדעי לעידוד יזמות וחדשנות בתחום התרופות, בנוכחות המנכ"ל החדש. החברה ממשיכה להעמיק את הקשרים בעולם האקדמיה ותוציא לפועל מחזור נוסף של התכנית המיוחדת שלה למדענים צעירים
מערכת ice | 
כנס מדעי של טבע (צילום דניאל שוגרט)
חברת התרופות הישראלית 'טבע' ממשיכה להעמיק את הקשרים שלה עם האקדמיה הישראלית. בשבוע שעבר החברה איחה כנס מדעי לעידוד שיתופי פעולה וחדשנית בין האקדמיה לתעשייה כולה, בנוכחותו של מנכ"ל טבע הנכנס ריצ'רד פרנסיס.
הפעילות של טבע בתחום החלה לפני שלוש שנים ומאז החברה קיימה מעל ל-30 שיתופי פעולה עם חוקרים מובילים ברחבי המדינה, שמטרתם לפתח תרופות חדשות. שיתוף הפעולה עם מכון וייצמן הוביל לרכישת הזכויות לפיתוח מולקולה ראשונה על ידי טבע.
במסגרת הכנס שהתקיים החברה הודיעה בין היתר על תחילתו של מחזור רביעי בתכנית המצליחה, The BioInnovators Forum by Teva, אשר מיועדת למדענים צעירים המחפשים להיחשף לתעשיית הפארמה והיזמות בתחום. כ-30 דוקטורנטים ודוקטורנטיות לוקחים חלק בתכנית הייחודית, במסגרתה הם מפתחים מיזמים בתחום הביוטק והביו-רפואה.
 
מנכ"ל טבע העולמית ריצ'רד פרנסיס מסר: ״בדרכי לאירוע תהיתי אילו תרופות חדשות יפותחו בעתיד על ידי האנשים שאני הולך לפגוש היום. רוב התרופות מפותחות עכשיו על ידי מעבדות אקדמיות. זו הסיבה שהעבודה עם הקהילה האקדמאית המדעית כל-כך חשובה לטבע״.
ד"ר דנה בר-און, מנהלת קשרי האקדמיה של טבע בחטיבת המו"פ הגלובלית הוסיפה: "אנו נרגשים להמשיך ולחזק את שיתופי הפעולה שלנו עם הקהילה המדעית בישראל.   זהו תהליך מרגש של חדשנות במיטבה המשלב את הקהילה המדעית והמוחות המבריקים  של האקדמיה הישראלית. תהליך בו רעיונות מדעיים מתורגמים להמצאות ופתרונות יישומיים רפואיים. טבע שואפת להשקיע באקו-סיסטם הישראלי, לחזק אותו ולתרום לחדשנות הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה