רכילות עסקית

ישראל אהרוני בווידוי כואב: "הסגירה הייתה טראומתית בשבילי"

בריאיון מיוחד סיפר השף על מה שהוביל לסגירת "תפוח זהב" המיתולוגית שלו: "היו הוצאות גדולות, כמו שהמסעדות היום מאוד מתקשות להרוויח. יחד עם זה אני חושב שמבחינה אישית אפשר לומר במידה מסוימת שזה היה פסגת הקולינריה שלי"
מערכת ice |  6
ישראל אהרוני בקמפיין ארקוסטיל (צילום אור גפן)
שופט 'מאסטר שף' ישראל אהרוני, ממלא בימים אלה את משבצת השופט בריאליטי "הקינוח המושלם" של קשת 12 שחזרה לאחרונה בעונה חדשה, אבל כל אלו כנראה לא ישכיחו את "תפוח זהב" המיתולוגית, אחת המסעדות המוכרות בארץ שנאלץ לסגור.
בריאיון ב"אנשים" סיפר על הרגע הקשה: "בסיכומו של דבר המסעדה החזיקה מעמד שבע או שמונה שנים. כלכלית זה היה כישלון, זה פשוט לא עבד". השמועות אגב דיברו כל השנים על קשיים כלכליים חמורים.
 
אהרוני עצמו הסביר מה הוביל לסגירה ב-1999: "היו הוצאות גדולות, כמו שהמסעדות היום מאוד מתקשות להרוויח. יחד עם זה אני חושב שמבחינה אישית אפשר לומר במידה מסוימת שזה היה פסגת הקולינריה שלי".
עוד חשף: "הסגירה שלה הייתה טראומטית בשבילי, היא נסגרה לי מהר מדי. עשיתי מסיבת סיום והייתי אקסטטי לגמרי כי זה באמת השפיע עליי. שמעתי מישהו אומר שלא לאוזניי: 'זהו, הוא גמר את הקריירה שלו'. זה כל כך הדהים אותי המחשבה הזאת, שמישהו בכלל מעלה על דעתו ונבהלתי נורא. אמרתי לעצמי: 'מה פתאום, לא יקום ולא יהיה, לא גמרתי את הקריירה', ובאמת לא גמרתי אותה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אהרוני
    חני 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין על אהרוני, מאחלת לו להמשיך להפיץ את הידע שלו בקולינריה, עוד שנים רבות.
    סגור
  • 5.
    נזקק
    חיפאי 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה נעלמו בקבוקי השמן זית של אהרוני.
    סגור
  • 4.
    אהרוני, עוף לנו כבר מהעיניים, וקח איתך את החיים כהן (ל"ת)
    שף ניקולאי 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    שף מקצוען אמיתי וגם שופט הגון (ל"ת)
    Don 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    צמחונות
    דני 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מספיק לטרוף פרות מסכנות. הכל משמים
    סגור
  • 1.
    ישראל אהרוני הווידוי...
    ח.ד 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שאמר שישראל אהרוני גמר את הקריירה לאחר שנאלץ לסגור את מסעדת ''תפוח זהב'', הוא אדם מרושע השמח לאיש ! איך אפשר להתבטא בצורה כל כך נוראית ועוד על אדם כמו ישראל אהרוני, שהוכיח כבר את כשרונויו בתחום הקולינרי והמוסיקלי (דיג'יי). נראה שמי שמסוגל לומר דברי שמחה לאיד, קנאי או אדם שלא מסוגל לסבול שמישהו אחר מצליח במעשה ידיו, צרות עין וקנאה לא תורמים דבר לאדם, אלא מרמור !!! אהרוני הוכיח שכוחו עדיין במותניו ! הוא נסע ומטייל בעולם עם אומנים ב''דרך המשי'', לארה''ב, למדינות באירופה ועוד היד נטויה, אז ''שימותו הקנאים'' !!!
    סגור