רכילות עסקית

"קרביין" בשיתוף פעולה יוצא דופן עם ענקית תקשורת אמריקאית

AT&T ו-Carbyne הישראלית מודיעות על שיתוף פעולה במטרה לשפר את ביצועי מוקדי החירום (911) בארה"ב. "אנו נרגשים לשתף פעולה עם AT&T, חברה בעלת רקורד מוכח בתקשורת מתקדמת והטמעת שירותי NG911 לביטחון הציבור", אמר אמיר אליחי, מנכ"ל קרביין
מערכת ice | 
אמיר אליחי (צילום מאט קאר)
קרביין הודיעה על שיתוף פעולה עם AT&T, החברה היחידה בארה"ב המספקת פתרונות תקשורת חירום מקצה לקצה. שיתוף הפעולה יאפשר תקשורת מאובטחת בין מוקדי חירום לאזרחים, על גבי תשתית התקשורת הייעודית של AT&T ובאמצעות APEX ו-UNIVERSE, שתי מערכות מתקדמות של קרביין, מבוססות ענן, לניהול שיחות.
"אנו נרגשים לשתף פעולה עם AT&T, חברה בעלת רקורד מוכח בתקשורת מתקדמת והטמעת שירותי NG911 לביטחון הציבור", אמר אמיר אליחי, מנכ"ל קרביין. "שיתוף הפעולה ישלב בין הפתרונות החדשניים של קרביין והניסיון הרב של AT&T ויאפשר לספק תגובה מהירה ויעילה יותר בשעת חירום, לקהילות ברחבי ארה"ב.
 
יחד, אנו מחויבים להצלת חיים ולהעצמת מוקדי החירום עם הכלים הדרושים להם כדי לקבל החלטות קריטיות בעתות משבר."
בעת ההתקשרות למוקד נישלח קישור לטלפון הנייד של המתקשר ולחיצה עליו מאפשרת למוקדן לקבל תמונת מצב מלאה על האירוע. זאת, ללא צורך בהורדת אפליקציה לטלפון. המוקדן מקבל על המסך פרטים ומיקום מדויק של המתקשר/ת ויכול למסור ולקבל תוכן בו-זמנית בכמה ערוצים - וידיאו, תמונות, מסרונים ובצ'ט כשאין אפשרות לדבר בקול. כל המידע נפרש על מסך אחד, ברמות תקשורת ורזולוציה גבוהות ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה