רכילות עסקית

מרגשים: שבוע ההתנדבות בסיילספורס ישראל

בסיילספורס ישראל מאמינים בנתינה. במסגרת גישה זו הקדישו עובדי החברה שבוע שלם, על חשבון שעות העבודה, במוקדים שונים ברחבי הארץ והתנדבו במגוון רחב של מקומות ונושאים
מערכת ice | 
עובדי סיילספורס (צילום סיילספורס)
עובדי סיילספורס ישראל, המספקת שירותי CRM, הקדישו שבוע שלם להתנדבות על חשבון שעות העבודה, במוקדים שונים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום. שבוע ההתנדבות הינו חלק מתפיסת החברה הדוגלת בנתינה וחיזוק הקהילות בהן היא פועלת.
לחברה מודל התנדבותי בו היא מאפשרת לעובדיה להקדיש 56 שעות התנדבות בשנה על חשבון שעות העבודה ובמימון מלא. בנוסף, כדי להטמיע את ערך ההתנדבות בתרבות הארגונית, סיילספורס פיתחה מודל 1:1:1, בו 1% מהכנסותיה, 1% מזמן העבודה ו-1% מהטכנולוגיה שלה, נתרמים לעמותות וארגונים ללא מטרות רווח.
 
בפעילות, שנמשכה שבוע שלם, השתתפו 300 עובדים, שבחרו בין 11 פעילויות שונות שכללו שיתוף פעולה עם ארגונים ועמותות שונות, ביניהן: הפנינג קיצי לילדים חולים בבית חולים תל השומר יחד עם עמותת "שמחה לילד", שיפוץ בית הידידות עם אגודת אלו"ט לילדים ובוגרים עם אוטיזם, סדנה חווייתית המאפשרת היכרות מעשית עם עולמם של אנשים עם מוגבלויות יחד עם "החוויה המתגלגלת", טיפול בסוסים וסדנאות עם חיות יחד עם נוער בסיכון בשיתוף החווה של דני, ניקיון חופים ועוד.
"תרומה לקהילה היא ערך עליון בסיילספורס, ועל כך החברה דואגת לפעילויות התנדבותיות באופן קבוע", הסבירה אפרת רפופורט, מנכ"לית מרכז הפיתוח של סיילספורס בישראל. "אני מאמינה שאנחנו יכולים וצריכים להוביל ולעשות שינוי חיובי אמיתי בחברה ובסביבה שלנו כאן בארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה