רכילות עסקית

מאירית רחמים ועד מעיין אשכנזי: איש העסקים שהביא את הסלבס לירושלים

איש העסקים ויחסי הציבור ליעד רוח, חגג השבוע את הולדת בנו בברית בגן האירועים דסטינו, וגרם לכל הסלבס החמים בישראל להתייצב ולחגוג עמו את היום המאושר
מערכת ice |  1
אירית רחמים חוגגת (צילום אור גפן)
איש העסקים ויחסי הציבור ליעד רוח, חגג השבוע את הולדת בנו בברית בגן האירועים דסטינו, וגרם לכל הסלבס החמים בישראל להתייצב ולחגוג עמו את היום המאושר.
מי שהגיעו לחגוג איתו בין היתר היו: המפיקה אירית רחמים, הזמר רותם כהן, שגם הופיע בברית, המגישה מעיין אשכנזי, אן זיוי, טילטיל, קובי מחט, ימית אברמוב, רב הסלבס מרדכי חסידים, תמיר קלינסקי, להקת אתניקס ועוד רבים וטובים.
 
משרד היח"צ הירושלמי "רוח גבית" בבעלות איש היח"צ ליעד רוח ובניהולו של אושרי דודאי, זכה שוב באמונם של לקוחות מרכזיים וקיבל תקציבים חדשים לניהול. בין התקציבים החשים של משרדו של איש העסקים ליעד רוח היו: רשת הרמיטאז', שמפעלה חנויות יין ואלכוהול ברחבי הארץ, ומונה 12 סניפים המכילים למעלה מ-1000 סוגי יינות ו-2000 סוגי אלכוהול שונים.
ליעד רוח ובנו (צילום: אור גפן)
רותם כהן בהופעה (צילום: אור גפן)
אירית רחמים, רותם כהן וליעד רוח (צילום: אור גפן)

קובי מחט, טילטיל ומעיין אשכנזי (צילום: אור גפן)
נוסף על כך, זכה בתקציב של פסטיבל היין של ירושלים, שמתקיים במוזיאון ישראל מדי שנה בקיץ. משרד "רוח גבית" הוקם בשנת 2012 ומאז מלווה חברות גדולות, רשתות ועסקים במשק הישראלי בתחומים רבים ובין היתר קולינריה ומסעדנות, ספורט, תרבות, לייף-סטייל, אדריכלות ועיצוב, מדיה, קמעונאות, תיירות ונופש ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעיין..
    חן 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעיין לפני יומיים שלושה העלו תמונות שאת עושה גוונים והופ באירוע עם מאות משתתפים שכנראה רובם ראה אותך באתרים את מגיעה לבושה עם אותם בגדים, הופ לא נעים
    סגור