רכילות עסקית

טדי שגיא מובך: מה הבת שלו חושבת על הקשר ביניהם?

בראיון לישראל בידור סיפרה בתו של איש העסקים: "אני יולי, בת 18, טיקטוקרית, הבת של טדי שגיא ואחות של קורל סימנוביץ', אנחנו 9 אחים, מתראים פעם ואף פעם אני ואבא, אבל שומרים על קשר טוב טלפונים, יש לי חיים די שגרתיים, אבל אני די בזכות עצמי".
מערכת ice | 
טדי שגיא (צילום יחצ)
איש העסקים טדי שגיא מבלה לא מעט זמן עם משפחתו הענפה, בסדרת סרטונים שמעלה בתו הבכורה יולי, בהן נחשף אחד מעשירי העולם, עם צד אישי והרבה הומור, אבל יש גם צד פחות נוצץ בבית.
בראיון לישראל בידור היא סיפרה: "אני יולי, בת 18, טיקטוקרית, הבת של טדי שגיא ואחות של קורל סימנוביץ', אנחנו 9 אחים, מתראים פעם ואף פעם אני ואבא, אבל שומרים על קשר טוב טלפונים, יש לי חיים די שגרתיים, אבל אני די בזכות עצמי".
בעבר דווקא העלתה יולי בתו, נראה שגיא מחבק עץ כשהוא קצת שיכור. יולי כתבה: "האחרון הכי שווה, מומלץ", כשהיא מדברת על סדרת סרטונים בה מככב אביה בטיקטוק כשנראה שהוא שתה קצת יותר מדי.
ממש לא מזמן עלה סרטון אחר של המיליארדר הישראלי שרקד עם בתו. כמה ימים אחרי שהעונה החדשה של ריאליטי הריקודים בקשת 12 יצא לדרך, אולי באמת מדובר בפספוס של המלהקים.
 
נזכיר: המיליארדר ישראלי בן ה-52 שהונו מוערך במעל 5 מיליארד דולר והוא בטופ 500 העולמי, עבר יחד עם משפחתו לפני תקופה קצרה מקפריסין לדובאי שבאמירויות. על פי הדיווחים, שגיא עבר בתחילה לווילה שכורה עם בני משפחתו והוא ניהל מגעים לרכישת וילה ששוויה 100 מיליון שקל ומיקומה על חוף הים של דובאי. המשפחה תעבור לשם לאחר שיפוץ שיעבור הבית, המשתרע על 7 דונם.
 
טדי שגיא הוא אב לשבעה ילדים, כאשר בתו הבכורה - יולי - נולדה מנישואיו הראשונים ללימור בהט, ולאחר מכן נולדו לו עוד שישה ילדים מבת זוגתו יעל נזרי. ילדו השביעי נולד לפני פחות משנה וחצי.
כמובן ששגיא עדיין מחובר לישראל, גם בהשקעותיו, כאשר בפברואר האחרון רכש וילה חדשה ברחוב גלי תכלת שבהרצליה פיתוח בסכום של 100.8 מיליון שקל. עם הרכישה הזו, בתקופה של 12 שנים הפך שגיא לבעלים של שלוש וילות במקום. המיקום של 'התכשיט' החדש הוא גלי תכלת 56, וילת בת 7 חדרים, כ־870 מ"ר, שבנויה על מגרש בן כדונם, עם בריכת שחייה. נוסח הטאבו של הנכס רשומה משכנתה של 50 מיליון שקל שנלקחה מבנק לאומי. ב-ice חשפנו כי דמי השכירות אותם שגיא דורש על הווילה החדשה מגיעים ל-70 אלף שקל לחודש.
הרחק בדובאי, מתפעל טדי שגיא את משפחתו וילדיו, ובסרטונים הוויראליים של בתו הוא מתגלה כאבא שקרוב מאוד לילדיו, על אף עסקיו הרבים, ונחשף גם צד הומוריסטי בו המיליארדר משתף פעולה עם "הוולוג" של בתו בדובאי. מאחורה אגב תמונה של ליאונרדו דה קפריו מהסרט "הזאב מוול סטריט". 
 

המיליארדר הישראלי לא חושש גם להשתעשע אל מול המצלמות ולפתוח בריקוד קליל גם בשעות הלילה המאוחרות: "השעות הקטנות של הלילה שאתה מאבד שפיות ומתעורר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה