רכילות עסקית

נמל אשדוד תחת אש: "ממשיכים להזרים סחורות למשק הישראלי"

שורה של ארגונים ונמלים בעולם, שלחו מכתבי תמיכה והבעת סולידריות לנמל אשדוד, במהלך החודש האחרון של הלחימה.  למרות המצב הבטחוני - נמל אשדוד מבטיח לציבור הישראלי אספקה רציפה של סחורות ומוצרים

מערכת ice | 
נמל אשדוד (צילום דוברות נמל אשדוד)
השבוע הנהלת נמל אשדוד קיבלה מכתבי תמיכה והבעת סולידריות מלמעלה מ- 20 נציגויות של נמלים ושגרירויות וביניהן:  ארה"ב, קנדה, אירופה, קניה, רחבי אסיה ועוד. בין הארגונים שהביעו את תמיכתם נמצאים ארגון העולמי של הנמלים - IAPH, ונציג התאגיד העולמי של הנמלים AIVP  אשר שלח חיזוקים לעובדי נמל אשדוד.
שאול שניידר יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד: "אנו מודים לשגרירויות אשר הביעו תמיכה בנמל אשדוד. נמל אשדוד והעובדים עושים מאמץ לאומי, על מנת להמשיך ולאפשר לחברות הספנות להגיע לכאן , על מנת להמשיך את הזרמת הסחורות למשק הישראלי."  
לדברי אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד: "עובדי נמל אשדוד עובדים בשגרת עבודה, גם בשעה זו, ממשיכים להעמיס ולפרוק סחורות . פתחנו קו חירום חמ"ל לטובת אספקת המשק וניתן בו מענה לכל לקוחותינו אשר זקוקים לכך. נמל אשדוד והעובדים עושים מאמץ לאומי, על מנת להמשיך ולאפשר לחברות הספנות להגיע לכאן ועל מנת להמשיך את הזרמת הסחורות למשק הישראלי". 
 
במסגרת התגייסות הנמלים למלחמת חרבות ברזל - נמל המפרץ הממוקם ליד חיפה, תרם מכולות בטון ממוגנות ועוד אמצעי הגנה משמעותי מפני איומים שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה