רכילות עסקית

בנק הפועלים נחשף: זה הזמר לו שילם 300 אלף שקל עבור השימוש בשירו

לאחר שכיכב שבועות רצופים בפסגת מצעדי המוזיקה ושבר את הרשתות החברתיות, השיר "לצאת מדיכאון" הפך חלק בלתי נפרד מפסקול המלחמה. במסגרת קמפיין הפרסומות החדש של הפועלים, הבנק ביקש מהזמר את הזכויות להשתמש בשיר - ושילם לו על כך סכום נאה 
מערכת ice | 
בנק הפועלים (צילום shutterstock)
מאז אירועי הטבח של ה-7 באוקטובר ולאחר שהחלה המלחמה בעזה, הפסקת הפרסומות בערוצים המסחריים נראית לגמרי אחרת. רשתות שיווק, חברות אופנה וטיפוח, משרדי הממשלה, בנקים ותאגידים פיננסים פונים לצופים בנימה אישית, באופן שאינו יכול להתעלם מההקשר שבו הם מציעים את מוצריהם.
המהלכים השיווקיים בתקופת חרבות ברזל מכוונים ללבו של הצרכן הישראלי, ועושים שימוש מתוחכם במוטיבים של אחדות, אחווה וגאווה לאומית. על רקע רובם המכריע ניתן לשמוע מוזיקה, בדגש על שירים ישראליים. הקליפים המרגשים מלווים באמירה פטריוטית, ושמים דגש על הניצחון הצפוי לישראל במערכה. 
 
לאחר שהשיר "לצאת מדיכאון" שיצר הזמר יגל אושרי הפך להצלחה מסחררת, כמעט בקנה מידה סנצסיוני, שבר את הרשת, כבש את המצעדים והפך לאחד מהטראקים המושמעים ביותר בתקופת המלחמה, בנק הפועלים החליט לרתום את השיר לטובת הפרסומת שלו. מערכת "ערב טוב עם גיא פינס" חשפה כי הבנק השתמש בשירו של אושרי ואף שילם לו 300 שקל עבור השמעתו בפרסומת החדשה.
 

ביקושי ענק נרשמו בימים האחרונים בהנפקת בנק הפועלים מה שאפשר לבנק להיטיב את מצבו.  השורה התחתונה היא לא רעה בכלל עבור הבנק. בסיכומו של יום בנק הפועלים רצה 385 מיליון שקל והמשקיעים המוסדיים הזרימו ביקושים של 1.3 מיליארד שקל האג"ח יפרע בעוד 11 שנים, מה שיוצר לבנק כרית מעניינת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה