רכילות עסקית

תחלק 15 מיליון דולר: אפליקציית הקניות הסינית משתלטת על ארה"ב

הלוגו הכתום של אפליקציית הקניות הסינית TEMU פרץ לחיינו בסערה ונראה כי נמצא בכל פרסומת אפשרית ברחבי הרשת. עם צמיחה בקצב מסחרר, נראה כי בחברה מנסים להשתלט על השוק האמריקאי, כך לפחות על פי המהלך היחצ"ני המטורף שלהם
מערכת ice | 
קניות אונליין (צילום pexels)
אפליקציית טמו (TEMU), בדומה לשיין או אמזון היא פלטפורמת קניות, אך בשונה מאחרות היא מתבססת על כך שספקים אותם היא בוחרת, שולחים לה מוצרים נבחרים והחברה היא זו שמשווקת, מייבאת ומטפלת בכל התהליך הלוגיסטי. וזאת בשונה מעלי-אקספרס, אמזון ואיביי. בדומה לשיין, סגנון המוצרים והאתר עצמו יחסית מזכירים אחד את השני, אך הניהול כאמור שונה, היות ששיין היא פלטפורמה בניהול עצמאי.
TEMU מאפשרת לרוכשים את ההזדמנות לרכוש באופן ישיר מיצרנים סיניים מוכרים, שידועים בכך שהם מתמחרים את מוצריהם במחיר נמוך במיוחד. בנוסף, היא מאפשרת למשתמשים לצבור קרדיטים בהם ניתן להשתמש ככסף לרכישות הבאות, באמצעות משחקי רולטה או באמצעות צירוף משתמשים חדשים לאפליקציה.
לאחר מספר קמפיינים שהכניסו את הלוגו הכתום של הרשת לכל אתר אפשרי באחד ממסעות הפרסום האגרסיביים שנראו לאחרונה, כעת החברה הסינית פונה לנקודה הרגישה של הקהל האמריקאי, הלא היא משחק הגמר המכריע של ליגת הפוטבול המקומית הכה אהובה במדינה, למשחק הסופר-בול
 
טמו רכשה את פרסומת הסופר-בול שהפכה לנושא חם בפני עצמה ולזמן המסך אולי המבוקש ביותר בעולם. זאת בנוסף לקופונים בסך חמישה מיליון דולר שמחולקים כבר עכשיו. היום (ראשון) יצא לדרך קמפיין נוסף לחלוקה של קופונים בסך 10 מיליון דולר נוספים, כפי שהבטיחה החברה שיקרה ביום הסופר-בול, שהוא לא פחות מיום חג עבור האמריקאיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה