אוכל

ריקול למאכל האהוב שיש בלא מעט סופרמרקטים: ''לא לצרוך אותו''

מור ים מרקטינג בע"מ מבקשת לבצע החזרה יזומה של המוצר שזיפים מיובשים בתכולה של 400  גרם באריזה סגולה, שם יבואן: "מור ים מרקטינג בע"מ". נמצא שהמוצר עשוי להכיל רמות נמוכות מהמומלץ של חומר משמר מה שיכול לגרום להשפעה  על חיי המדף ובטיחות המוצר
מערכת ice | 
ריקול-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
היבואן "מור ים מרקטינג בע"מ" קורא להחזרת המוצר " שזיפים מיובשים " זאת בעקבות הודעה של היצרן  HILL VIEW נמצא שהמוצר עשוי להכיל רמות נמוכות מהמומלץ של חומר משמר מה שיכול לגרום להשפעה  על חיי המדף ובטיחות המוצר.
.
מור ים מרקטינג בע"מ מבקשת לבצע החזרה יזומה של המוצר. שם המוצר: שזיפים מיובשים בתכולה של 400  גרם באריזה סגולה, שם יבואן: "מור ים מרקטינג בע"מ", יצרן: HILL VIEW מדינה : ארה"ב, תאריך תפוגה: 30.6.26,  7.7.26, ברקוד:  649660432020
החברה מסרה כי צרכנים שיש להם את המוצר מתבקשים שלא לצרוך אותו. היבואן " מור ים מרקטינג בע"מ " אוסף את המוצרים מדרכי השיווק. הקריאה להחזרה הינה בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות ,מחוז ירושלים. לפניות הציבור- טל: 02-9908001
חברת מור-ים נוסדה בשנת 1994 על ידי מנכ"ל החברה, ג'ק קמינקר, לאחר שרכש ניסיון רב בניהול מותגים בארה"ב (יוניליוור) ובישראל (חוגלה – קימברלי קלארק). חברת מור-ים השקיעה מעל שני עשורים בבניית מערכות יחסים סולידיות ומלאות אמון עם רשתות סופרמרקט וחנויות פרטיות בכל רחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה