בעולם

טורקיה עצרה אזרחים שריגלו "לטובת ישראל": צפו בסרטון שחשפה הממשלה

במשרד הפנים הטורקי מסרו לעיתון המקומי הורייט, כי כל העצורים קיימו שיחות עם המודיעין הישראלי באמצעים טכנולוגיים שונים וכי שניים מהם אף פגשו סוכנים אחרים. שר הפנים עלי ירילקאיה: "לא נאפשר פעולות שמטרתן לפגוע באחדות הלאומית והסולידריות שלנו". האם ניתן להאמין לדיווחים אלו?
מערכת ice | 
ארדואן (צילום pixabay, shutterstock)
דרמה בטורקיה: שר הפנים הטורקי עלי ירילקאיה, הודיע הבוקר (שישי) על לכידת שמונה אנשים שלטענת הרשויות במדינה ריגלו לטובת ישראל, במהלך מבצע של כוחות הביטחון בעיר איסטנבול במערב המדינה. 
במשרד הפנים הטורקי מסרו לעיתון המקומי הורייט, כי כל העצורים קיימו שיחות עם המודיעין הישראלי באמצעים טכנולוגיים שונים וכי שניים מהם אף פגשו סוכנים אחרים. "לעולם לא נאפשר פעולות ריגול שמטרתן לפגוע באחדות הלאומית והסולידריות שלנו בתוך גבולות המדינה. אנו ממשיכים במבצע בתיאום עם משרד התובע באיסטנבול, שירות הביטחון ושירותי המודיעין", כתב ירילקאיה בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר). 
 
טורקיה עוצרת לעיתים קרובות אזרחים מקומיים וזרים בטענה כי ריגלו עבור ישראל, לעיתים תוך טענה כי מדובר בחוליות של המוסד שהוכשרו מחוץ לגבולותיה של טורקיה. 
 
פעמים רבות המעצרים והדיווחים משמשים לצרכי תעמולה פנימית של שלטון ארדואן, ששואף להראות כי הוא נוקט יד קשה נגד ישראל, בשעה שטורקיה למעשה מקיימת קשרי מסחר ענפים עם המדינה היהודית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה