בעולם

סוף עצוב: הנסיך הארי מתנתק סופית מבית המלוכה

הנסיך הארי מחשב מסלול מחדש: למרות ביקורו בבריטניה שיערך בחודש הבא, נראה שהוא ממשיך בתוכניתו. לאחר שהוא ואשתו מייגן מרקל, עזבו את בריטניה בשנת 2020 ועברו לארה"ב. כעת, הנסיך הארי שינה רשמית את כתובת מגוריו לארצות הברית. האם הוא יתנתק סופית ממשפחת המלוכה? כל הפרטים
מערכת ice |  1
הנסיך הארי (צילום shutterstock)
לאחר שבשנת 2020, הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל עזבו את משפחת המלוכה והעתיקו את מקום מגוריהם לארה"בץ כעת, נראה שהנסיך מבצע צעד נוסף בדרך להתנתק ממשפחת המלוכה והעביר את מקום מגוריו לארצות הברית.
האב הבן והאחוזה שקיבל בירושה מהסבתא:
לאחר חתונתם, הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל, התגורר באחוזץ פרוגמור שקיבלו במתנה לחתונה מהמלכה המנוחה אליזבת. לאחר פטירתה של המלכה המלך צ'ארלס, גירש את הזוג מן האחוזה ובחודש יוני באותה השנה הזוג עזבו את בריטניה ועברו להתגורר בארה"ב.
למרות השינוי הרשמי שבוצע, הארי הצהיר בראיון שנערך עמו בסוף 2023, שהוא עדיין רואה בבריטניה כבית שלו והסיבה שהוא עזב הינה חשש ממשי לביטחוני האישי ולביטחון של משפחתו. 
 
עקיצה למלך צ'ארלס? 
לפי מסמכים רשמיים שפורסמו באתר "הדיילי מייל" תחת שמו המלא והרשמי של הנסיך: הנרי צ'ארלס אלברט דיוויד, הצהיר כי מקום מגוריו העיקרי הוא ארצות הברית. על פי המסמך, הנסיך הארי בתאריך 29 ליוני 2023 כתאריך הרשמי של שינוי מקום מגוריו, שעל פי הדיווחים היה היום בו פינו הזוג המלכותי את רכושם מהבית שקיבלו במתנה מהמלכה אליזבת.
מומחים לבית המלוכה טענו שהבחירה לרשום את העתקת המגורים בתאריך הנ"ל הייתה מכוונת מראש: "הארי נפגע עמוקות מהדרישה של אביו לפנות אותו ואת מייגן מהאחוזה בפרוגמור שהייתה מתנת חתונה מהמלכה אליזבת'", סיפרו המומחים לדיילי מייל "התאריך שבחר לציין במסמכים אינו מקרי והוא נועד להעביר מסר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת!!!!!
    אנצי! 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסד גדול,עם אישה כזאת הרבה אנשים הרוויחו!!!!
    סגור