בעולם

מחריד: משאית הידרדרה ודרסה עשרות ילדים באירוע של בני נוער | צפו

במהלך אירוע ענק בהשתתפות 4,000 בני נוער מ-30 בתי ספר שונים במדינת קירגיזסטן, אוטובוס איבד שליטה, הידרדר על הילדים ודרס 29 מהם, בהם שלושה ילדים במצב קשה. צפו בתיעוד המזעזע
מערכת ice | 
התאונה בקירגיסטן (צילום צילום מסך מתוך טוויטר @Target_Reporter)
אסון התרחש היום (חמישי) במדינת קירגיזסטן, זאת לאחר שבמהלך אירוע ענק בהשתתפות 4,000 בני נוער שהגיעו מ-30 בתי ספר שונים, משאית הידרדרה על 29 ילדים שהשתתפו באירוע וגרמה לפציעתם.
על פי דיווחים במדינה, מתוך 29 הילדים שנפגעו, 12 קיבלו טיפול רפואי במקום בעוד 17 נוספים, בהם מורה אחד, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, בעוד שלושה מהם מאושפזים במצב קשה.
 
האירוע החריג התרחש סמוך לכפר ג'רגה-טל שנמצא במחוז סוזאק שבמדינה. על פי דיווחים בקירגיזסטן, נהג המשאית ככל הנראה יצא ממנה בזמן שהוא שוכח להרים את בלם היד, מה שגרם לכך שהמשאית הידרדרה וכאמור דרסה לא פחות מ-29 ילדים שהיו במקום. על פי הדיווחים, אותו נהג, תושב המקום, עוכב לחקירה על ידי המשטרה המקומית שמנסה להבין את נסיבות האירוע החריג.
 
בתיעודים קשים שעלו לרשתות החברתיות ניתן לראות בבירור את אותה משאית מאבדת שליטה ועולה על הילדים ההמומים. בחלק מהדיווחים נטען כי מדובר באוטו גלידה. צפו בתיעוד המפחיד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה