בעולם

יריות מחוץ לבית של דרייק: מה גרם למקרה המזעזע?

הביף המתוקשר בין דרייק לקנדריק למאר עולה ברמה, כאשר לאחר פרסום של קנדריק על הבית של דרייק, אירעה תקרית ירי מחוץ לביתו, האדם נפצע קשה

מערכת ice | 
האחוזה של דרייק (צילום The Real Estate Insider, יוטיוב)
בשבועות האחרונים, התפתחה מלחמה של ממש בין דרייק לקנדריק למאר בעולם הראפ, כאשר זה התחיל מקרב ראפרים סטנדרטי יחסית שעוסק ב"מי הכי טוב" או "מי הכי גדול" מבין שניהם, אך מהר מאוד המלחמה ירדה לפסים אישיים בין השניים כאשר החלו לחשוף אחד על השני פרטים קודרים. דרייק טען שקנדריק מכה את אישתו ושילדיו הם בכלל לא שלו, אלא של חבר שלו שלפי דרייק, שכב עם אישתו של קנדריק. קנדריק מיהר להגיב וטען שדרייק פדופיל, שיש לו ילדה שהוא לא חשף ושהוא מעסיק אנסים בחברת התקליטים שלו.
בתמונה של הדיס האחרון שקנדריק הוציא, "Not Like Us", מופיע הבית של דרייק, עם סימונים עליו, המסמנים שדרייק הוא עבריין מין, על פי טענתו. התמונה נהייתה ויראלית יחד עם הדיס ופרסומים נוספים עם בדיחות על הבית של דרייק הועלו לרשת. אתמול, (שלישי) הגיע השיא כשנשמעו יריות מחוץ לבית של דרייק. האדם שנורה נפצע קשה, אך מהר מאוד דווח כי לא מדובר בדרייק.
 
כאמור, דרייק לא נפגע אך העוינות סביב הראפר הקנדי רק מחמירה עקב הסכסוך עם קנדריק, אתמול גם דווח על ונדליזים בחנות של דרייק כשמעריצים ריססו את השיר "Not Like Us" על חלון החנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה