בעולם

שדד את הבנק ונתפס באמצעות תעודת הלידה

הפושעים בארה"ב תמיד אוהבים להפתיע. במקרה מוזר בספרינגפילד, מיזורי, נכנס גבר בן 30 עם מכתב דרישה לקבלת הכסף. את הדרישה הוא כתב על תעודת הלידה שלו
מערכת ice | 
השודד (צילום בית הכלא גרין- צילום מסך)
מייקל קונלי לויד, 30, הודה בשוד בסניף הבנק של "Bank of America" אשר בספרינגפילד, מיזורי ביולי האחרון. לטענתו, הוא עשה זאת על מנת "להוכיח נקודה" לאהובתו, איתה הייתה לו מריבה יותר מוקדם באותו היום. עד עכשיו אף אחד לא הבין מה הייתה הנקודה.
הסיפור החל כאמור ביולי כאשר לויד נכנס לסניף הבנק עם תעודת הלידה שלו (כן, תעודת הלידה) בו רשם "תן לי את הכסף שלך עכשיו. אל תגיד שום דבר. יש לי שותף בחוץ" ומסר אותו לכספר. הכספר עשה כדבריו ולויד יצא עם שלל מאוד צנוע של 754 דולר.
 
כאשר נכנס לטנדר, אותו לקח משותפתו לדירה, והחל בנסיעה הוא ראה כי ניידות משטרה מגיבות לשוד ונמצאות בכיוונו. מתוך פחד הוא החליט לזרוק את הכסף, ביחד עם תעודת הלידה ותעודה מזהה ושלח הודעה לשותפתו כי הרכב נגנב.
השוטרים עצרו את לויד, שענד אזיק אלקטרוני על פשעים קודמים, אשר כבר באותו היום הודה בגניבה והאשים את המריבה עם אהובתו במעשה. באם יקבל לויד מאסר מקסימלי הוא צפוי להיכנס ל-20 שנה בכלא וקנס של רבע מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה