בעולם

מכירה פומבית מקוונת של בנקסי הותקפה על ידי האקרים רוסים

ארגון הצדקה Legacy of War מפרסם שבמסגרת מכירה פומבית מקוונת של הדפסי בנקי עבור אוקראינה היא הותקפה על ידי האקרים רוסים
מערכת ice | 
בנקסי (צילום טוויטר)
מכירה פומבית מקוונת של הדפסי בנקסי עבור אוקראינה הייתה מטרה לאלפי "התקפות עוינות" מתוך רוסיה, כך חשף ארגון צדקה.
בנקסי, אמן גרפיטי בעל שם עולמי, הכריז במקור על הסט של 50 הדפסות מסך חדשות במהדורה מוגבלת באמצעות קרן Legacy of War כדי לגייס כספים לתמיכה ל"חברינו באוקראינה". ארגון הצדקה הבינלאומי, שבסיסו בבריטניה, מספק תמיכה לאזרחים שנפגעו מסכסוך.
 
המעריצים נאלצו להירשם באינטרנט להדפסים, שמתארים עכבר מחליק על הצד של קופסה שעליה מודפס "FRAGILE", ומחירם 5000 פאונד כל אחד, אבל לפי קרן Legacy of War הייתה בעיה נרשמים שבאו לעשות נזק.
"כרגע אנחנו מסננים את הערכים הרשומים ונודיע על מועמדים מוצלחים בקרוב", נכתב בהצהרה של ארגון הצדקה באתר האינטרנט שלה. "תודה על תמיכתם. האתר קיבל למעלה ממיליון בקשות (ו-3500 התקפות עוינות מכתובות IP רוסיות), אז אנו מעריכים את סבלנותכם בשלב זה".
כל הדפס חתום וממוספר, והם מוגבלים לאחד עבור כל לקוח. על פי הקרן, כל הדפס הוא ייחודי, שכן שריטות העכבר על כל אחת מהן הושמו על ידי בנקסי באמצעות חותך פיצה מושחז.
בהסבירו מדוע בחר לשתף פעולה עם הקרן בחודש שעבר, אמר בנקסי: "באוקראינה ראיתי צוות של Legacy of War נכנס פנימה ומספק טיפול רפואי, תנורי חימום, מים מתוקים ופנים ידידותיות לכמה אנשים מאוד נואשים בהפצצה.
הם גם השאילו לי את אחד מהאמבולנסים שלהם לעבוד ממנו, מה שהתברר כמועיל מאוד כמישהי כעוסה מצאה אותי מצייר על הבניין שלה והתקשרה למשטרה. אני מרגיש שהמעט שאני צריך לעשות זה לגייס מספיק כסף כדי להחליף את לוחיות הרישום באמבולנסים שחיממתי".
הכספים שגויסו במכירה ישמשו לרכישת אמבולנסים ורכבי תמיכה חדשים שישמשו לסיוע בחילוץ אנשים עם מוגבלויות, קשישים ונפגעים אזרחיים, כך דיווחה רשת ITV.
ז'יל דולי, מנכ"ל הקרן, אמר: "אנחנו נשלח גנרטורים, מחממי גז ואורות המונעים על ידי שמש ליישובים שמתמודדים עם החורף האכזרי ללא חשמל. נוכל להמשיך בתמיכה שלנו במקלטים בקייב לנשים ולקהילת הלהט"ב".
בנקסי אישר שהוא עומד מאחורי שבעה ציורי קיר חדשים ברחוב על סדרה של בניינים שנהרסו בקייב וסביבתה בשנה שעברה. הם כוללים אחד שמתאר מתעמלת המתאזנת על ערימת הריסות בצד בניין מפוצץ, ואחר של אדם הדומה לנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, מתהפך במהלך קרב ג'ודו עם נער צעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה