בעולם

מתנת יום הולדת: בת 18 זכתה ב-35 מיליון דולר בלוטו

צעירה בת 18 מקנדה קנתה כרטיס לוטו בפעם הראשונה בחייה לכבוד יום הולדתה ה-18, ונדהמה לגלות שזכתה בפרס הראשון. את הכסף היא מתכננת להשקיע בלימודי הרפואה שלה, ובטיולים עם משפחתה
מערכת ice | 
לוטו (צילום freepik, shutterstock)
ג'ולייט למור, סטודנטית לרפואה בת 18 מקנדה, זכתה בלוטו בלא פחות מ-48 מיליון דולר קנדי (כ-35 מיליון דולר אמריקני), והיא הזוכה הצעירה ביותר אי פעם בקנדה.
ג'ולייט סיפרה כי קניית כרטיס ההגרלה הייתה רק צירוף מקרים, לאחר שסבא שלה הציע לה לרכוש כרטיס לוטו לכבוד יום הולדתה ה-18. היא הגיעה לחנות כדי לקנות את הכרטיס אך לדבריה, "מעולם לא קניתי כרטיס לוטו לפני כן, אז לא היה לי מושג איך עושים זאת".
 
הצעירה התקשרה לאביה כדי שיעזור לה, מה שהסתבר כמשתלם ביותר. לאחר ההגרלה ג'ולייט שכחה מהעניין ולא בדקה את הכרטיס. אלא שחבריה לעבודה דיברו על הזוכה בלוטו וציינו כי חדשות מקומיות דיווחו שכרטיס הזוכה נמכר ב-Sault Ste, מקום מגוריה. היא מיהרה לבדוק באפליקציה - ולא האמינה למזלה הטוב.
אחד מעמיתיה של ג'ולייט לעבודה נפל על הרצפה כששמע על זכייתה, ובכה בקול. הבוס של הזוכה אישר לה לצאת הביתה מוקדם, אבל בעצת אמה היא החליטה להישאר עד לסוף המשמרת.
ג'ולייט כבר הצהירה שהיא מתכננת להשתמש בכספי הזכייה למימון הלימודים שלה, ואת חלקו היא מתכוונת להשקיע בעזרת אביה, שעובד כמנהל כספים. היא לא שינתה את חלומה, להיות רופאה יום אחד ולשרת את הקהילה שלה. בנוסף, היא מתכננת כעת לנסוע ולטייל עם משפחתה עם הכסף הזה. ויש מספיק כדי להקיף את העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה