בעולם

Fox news מסתבכת עם הרשויות: נתבעת על ידי חברת דומיניון

Fox news נתבעת על ידי חברת דומיניון שמפעילה את הקלפיות האלקטרוניות בארצות הברית. דומיניון טוענת שבערוץ קידמו טענות שווא לגבי אמינות הבחירות בשנת 2020
מערכת ice | 
רופרט מרדוק (צילום ויקיפדיה/ Flickr - Eva Rinaldi)
רופרט מרדוק, המיליארדר ואחד מבעלי ערוץ הטלוויזיה Fox news הודה שמגישי הערוץ קידמו טענות שווא וטענו לזיוף הבחירות בשנת 2020. הנתונים האלה מתפרסמים בעקבות פרסום מסמכים חדשים במסגרת תביעה של חברת "דומיניון" המפעילה את הקלפיות האלקטרוניות בבחירות ארצות הברית.
חברת דומיניון המפעילה את הקלפיות האלקטרוניות בארצות הברית תובעת את פוקס ניוז על 1.6 מיליארד דולר. דומיניון טוענת שמגישי הערוץ אמרו טענות שווא לגבי הזיוף של תוצאות הבחירות.
 
הטענה לזיוף תוצאות הבחירות הגיעה משלל כתבי הערוץ ביניהם שון האניטי, לו דובס והשופטת לשעבר ג'נין פירו. פוקס ניוז מכחישה, לפחות באופן פורמאלי כי מגישי הערוץ הגישו מידע מוטעה ואמרה כי דבריהם הוצאו מהקשרם. מרדוק טוען  "שחלק מהפרשנים שלנו כן תמכו בטענות האלה" ומוסיף כי בדיעבד היו מוקיעים את זה באופן יותר ברור.
פוקס ניוז מכחישים את ההאשמות בטענה שהם דיווחו על ידיעות שטראמפ ותומכיו הפיצו. לפי פוקס, התביעה "מעוותת את העובדות על ידי צ'רי-פיקינג של קטעים  ואמירות מסוימות ללא הקונטקסט" כך לפי פוקס. המשפט אמור להתחיל בחודש אפריל השנה במדינת דלאוור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה