בעולם

89% מהמצביעים החליטו: השכרת קורקינטים חשמליים - אסורה

תוצאות משאל התושבים שהתקיים בפריז ברורות - השכרת קורקינטים בעיר תיאסר החל מחודש ספטמבר הקרוב. עם זאת, הנתונים גם מעידים על אחוז הצבעה נמוך ביותר שגורר את השאלה - עד כמה התוצאה משקפת את דעת התושבים?
מערכת ice | 
קורקינטים (צילום מערכת אייס)
לאחרונה פורסם כי עיריית פריז תקיים משאל תושבים במטרה לקבוע אם להתיר את המשך פעילותן של חברות להשכרת קורקינטים בעיר הבירה של צרפת. תוצאות המשאל שהתקיים השבוע ברורות - 89% מהמצביעים קבעו כי החל מחודש ספטמבר הקרוב על חברות ההשכרה להוציא את הפעילות שלהן מהעיר.
עם זאת, מתברר כי אחוז ההצבעה במשאל היה נמוך במיוחד ונתנו קולם לנושא רק כ-103 אלף איש, שהם רק 7.5% מסך בעלי זכות ההצבעה. למרות זאת, שלוש חברות שפועלות כעת בעיר יידרשו להוציא את כלי התחבורה מהעיר והן ליים האמריקנית, דוט הצרפתית-הולנדית וטיר מוביליטי מגרמניה.
 
כמובן מדובר בבעיה ניכרת עבור אותן חברות, שיוכלו להמשיך לפעול ללא מפריע בשאר המדינה. עד כה פריז הייתה בין הערים היחידות שניסתה לאכוף, לכאורה ביעילות, את הפעילות של הקורקינטים בעיר. האכיפה כללה הגבלת מהירות הנסיעה, הקצאת אזורי חנייה והטלת קנסות על המפרים את החוק. מטעם העירייה נטען כי כלל הניסיונות הללו לא סייעו להפחתה בהיקף חסימות המדרכות, התאונות והפציעות.
לאחר פרסום תוצאות המשאל החברות הגיבו וטענו כי העובדה שמעט מאד אזרחים הצביעו אומרת את שלה וכי לכאורה היו יותר מבוגרים שהצביעו נגדן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה