בעולם

ימים לפני טקס ההכתרה: פיצוץ התרחש בארמון בקינגהם

פיצוץ מבוקר התרחש אתמול בארמון בקינגהם. הפיצוץ הגיע לאחר שתיק חשוד הושלך על הקרקע על ידי גבר ששהה במקום. עדי ראייה מדווחים כי החשוד אמר: "אני הולך להרוג את המלך"
מערכת ice | 
המלך צארלס (צילום אינסטגרם)
אירוע חריג התרחש אמש (שלישי) כאשר גבר זרק מחסניות לתוך חצר ארמון בקינגהם והניח תיק חשוד על הקרקע. במסגרת האירוע, הגבר החשוד התקרב בזהירות אל שערי ארמון בקינגהאם וזרק מחסניות של אקדח אל תוך חצר הארמון. משטרת לונדון ביצעה פיצוץ מבוקר של התיק שזרק.
האירוע החריג התרחש בארמון ימים ספורים לפני טקס ההמלכה של המלך צ'ארלס. בזמן האירוע, נערכו חזרות לקראת טקס ההכתרה של המלך צ'ארלס ועדי ראייה סיפרו שהאיש שניסה לפגע, הניח את התיק שפוצץ על הקרקע ואז שוטרים קפצו לעברו. בעיתון ה"סאן" הבריטי מפרסמים כי עד ראייה שהיה במקום אמר: "הם צעקו עליו, רד לקרקע".
 
העיתון הבריטי עוד מדווח כי בתיק היה: טלפון, ארנק, לפטופ, כרטיס אשראי, שני דרכונים ועותק של הספר The Happiness Advantage. ב"סאן" מדווחים כי עדי ראייה סיפרו למשטרת לונדון כי החשוד התמקם ליד הארמון בלילות האחרונים כאשר הוא הקים אוהל ליד הגדרות. בשלב מסוים עדי ראייה מספרים כי החשוד צעק "אני הולך להרוג את המלך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה