בעולם

צפו: נכדו בן ה-5 של המלך צ'ארלס גונב את ההצגה

מפהק, רוקד, ומחלק הוראות: הנסיך לואי בן החמש שוב מושך את כל תשומת הלב של משפחת המלוכה
מערכת ice | 
הנסיך לואי בהכתרת המלך צארלס (צילום רויטרס)
הנסיך לואי בן החמש, בנם של ויליאם וקייט, בדרך כלל גונב את ההצגה בטקסים שונים שהוא מגיע אליהם, והפעם זה לא היה שונה, גם אם זה טקס של הכתרת סבו למלך. לואי אולי התרגש כשלא נרדם בלילה שלפני, וזה ניכר על פניו בפיהוקים שהפכו לוויראליים ברחבי הממלכה. 
אם זה לא מספיק, ברגע שדווקא היו לו אנרגיות, הוא סימן לאחותו בישירות, 'תסתכלי לשם!'.
 
כשאחיו ואחותו הגדולים, הנסיך ג'ורג' והנסיכה שרלוט, עמדו לצד אמם, הוא נופף לעבר הקהל בהתלהבות, והמשיך עד שאביו כנס אותו אליו. בשנה שעברה, הנסיך לואי זכה לתואר "הכוכב האמיתי" של טקס היובל המלכה אליזבת' במרפסת ארמון בקינגהאם. בטקס בו אסף מעריצים רבים ברחבי הממלכה, עשה פרצופים והרים את אפו בזמן שצפה במלכה עוברת ומנופפת לקהל. 
היום, לואי הצטרף למספר בני מלוכה נוספים במרפסת - כולל המלך צ'ארלס ואשתו קמילה וכן הנסיך והנסיכה מוויילס, הדוכס והדוכסית מאדינבורו והנסיכה אן. כשילדי ויילס עזבו את המנזר לאחר הטקס, הצעיר נצפה כשהוא מעודד את סבו מהכרכרה המלכותית וקורא: 'יאאאאאאא מלך'. 
 
הנסיך הקטן צנח מאוחר יותר בזעם לאחור במושבו והוכיח שהטקס הארוך היה אולי יותר מדי עבור ילד בן חמש. הוא לא היה אמור בתחילה להשתתף בהכתרה, אולם נראה שברגע האחרון המשפחה החליטה לכלול אותו איתם. הערכה היא שהנסיך לואי לא ישתתף בקונצרט מחר בווינדזור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה