בעולם

רוצח סדרתי חדש? המשטרה חוקרת את מותן החשוד של 6 נשים

לא פחות מחמש רשויות חוק בארה"ב, מאזור פורטלנד, חוקרות את הקשר בין מותן של שש נשים. גופותיהן של הנשים נמצאו בקרבה אחת לשנייה ונדמה כי חלקן לפחות מתו באופן לא טבעי. כעת הרשויות פונות לציבור לעזרה
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רוצח סדרתי חדש בארה"ב? ובכן זה בהחלט הכיוון העיקרי שחוקרות לא פחות מחמש רשויות חוק בארה"ב. בחודשים האחרונים נמצאו שש גופות של נשים שדווחו כנעדרות. הגופות נמצאו במרחק של כ-160 מטר בלבד אחת מהשנייה ולכן החשד העיקרי הוא כי ייתכן והן קשורות אחת לשנייה במותן.
הגופות נמצאו באזור פורטלנד כבר החל מחודש פברואר ועד תחילת חודש מאי החולף. הקורבן האחרון היא אשלי ריל, בת 22, שנמצאה מתה באזור מיוער מאוד בשם איגל קריק ב-7 במאי. היא נראתה לאחרונה בחודש מרץ באזור תעשייה באזור. אישה נוספת, ג'ואנה ספיקס, נעלמה גם היא באזור חודש מרץ וגופתה נמצאה בתחילת חודש אפריל באזור נטוש.
 
לפי נתיחה שלאחר המוות ספיקס נהרגה על ידי מכות חזקות לאזור הראש והצוואר ועל כן המקרה שלה הוגדר כרצח. כעת המשפחה של ספיקס מודאגת כי ומהדהדת את חשדות הרשויות כי מדובר ברוצח סדרתי. לכן בעת זו הרשויות חשפו את מקרי המוות, ומטרתן לקבל מהציבור טיפים וידיעות נוספות שעלולות להוביל לחשוד כלשהו.
קורבן נוסף היא ברידג'ט ובסטר שנמצאה ב-30 באפריל. רק שבוע לפני כן נמצאה גופתה של צ'ריטי פרי בפארק נטוש, אחרי שהיא עצמה נעדרה כחודש. באותו היום ממש נמצאה גופתה של אישה אלמונית ילידת ליבשת אמריקה. כחודשיים לפני כן נמצאה קריסטין סמית', בת 22, בצדי הדרך בפורטלנד. סמית' נעדה מחודש דצמבר 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה