בעולם

נוכל הטינדר עקץ צעירה נוספת והפעם לימד אותה את השיטה

לא עבר זמן רב מאז שנחשף עוד אדם שנעקץ בידי סיימן לבייב, והינה היום עוד סיפור עצוב נחשף בתקשורת. עם זאת, הפעם מדובר בסיפור קצת שונה - צעירה גרמנייה שנעקצה על ידי לבייב למדה ממנו את השיטה שבה השתמש כדי להונות אחרים
מערכת ice |  2
סיימון לבייב (צילום רשת 13)
מאז שסיפורו של הנוכל סיימון לבייב נחשף לעולם כולו בסרט של נטפליקס "נוכל הטינדר", יותר ויותר סיפורים של צעירות צעירים הוצפו בתקשורת וסיבכו את הסיפור כולו. כעת נחשף סיפור נוסף, הפעם של צעירה גרמנייה, שההיכרות שלה עם הנוכל הייתה קצת שונה מהרגיל.
לפי שמעון איפרגן במאקו, הצעירה לא רק נעקצה בידי לבייב, אלא גם למדה מידיו את השיטה שלו ועזרה לו בעל כורחה עם זיוף מסמכים לכלל המטרות שלו. הצעירה היא סטודנטית לרפואה מגרמניה שהכירה את לבייב דרך רופאה מרצה שנשבתה בקסמיו של לבייב. המרצה הייתה לווה כסף מהצעירה ומסטודנטים אחרים, אך לא חשפה למי הכסף הולך. 
 
בשלב כלשהו הצעירה גילתה במי מדובר ונדהמה כי כמו כולם ראתה את הסרט על לבייב. המרצה הבטיחה לסטודנטים ולצעירה שהכסף יחזור אליהם, אך זה כמובן לא קרה מעולם. יותר מכך, המרצה ולבייב ניצלו את כישוריה של הצעירה בעיצוב גרפי והיא זייפה עבורם מסמכים בנקאיים שונים במטרה להונות אחרים. 
הצעירה סיפרה שהם הונו אותה ושאם לא תעשה את העיצובים הנדרשים היא לא תראה את כספה. מצבה הכלכלי הורע עד כדי שלקחה הלוואות שכבר לא יכלה לעמוד בהן  ונאלצה להפוך לדרת רחוב. באחד מצילומי המסך של השיחות ביניהם, ניתן לראות כי לבייב מאשים את הצעירה בכך שהיא גרה ברחוב כי לא הצליחה לספק לו מספיק כסף.
בשלב כלשהו הצעירה הצליחה לאיים על המרצה שלה ועל לבייב בכך שתפנה למשטרה, וכך הצליחה לקבל רק מחצית מכספה - 50 אלף אירו בלבד. עם המידע הזה ועוד נתונים רבים שיש באחזקתה, היא החליטה בכל זאת לפנות לרשויות במטרה להביא לחקירה מקיפה יותר על אופן פועלו של הנוכל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוב ושוב ושוב...
    דנה קיי 08/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כבר כוח לדוש בטמטום הזה של נשים קלות דעת וחסרות אופי
    סגור
  • חבל שלא קראת את תוכן הכתבה לפני שהגבת (ל"ת)
    אחת 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור