תרבות ופנאי

בראדלי קופר אנטישמי? "מעוניין לזכות באוסקר על גב היהודים"

בראדלי קופר שיגלם את המלחין והפסנתרן היהודי אמריקני ליאונרד ברנשטיין בסרט החדש אותו מפיקה נטפליקס הצליח להרגיז גולשים ושחקנים יהודים בעקבות השימוש בתותבת על אפו של השחקן שדימה אף יהודי והאשימו אותו בכך שהוא רוצה לזכות באוסקר על גבה של הדת היהודית
מערכת ice |  1
בראדלי קופר

נטפליקס שחררה לפני יומיים פרומו לסרט החדש "המאסטרו" העוסק בחייו של המלחין והפסנתרן היהודי אמריקני ליאונרד ברנשטיין, שאת דמותו בסרט יגלם השחקן בראדלי קופר. אולם המועמד לפרס האוסקר הצליח להכעיס גולשים רבים ושחקנים יהודים בכך שהשתמש בתותבת על אפו, מה שדימה אף יהודי וטענו כי קופר מעוניין לזכות באוסקר על גבה של הדת היהודית.

השחקנית היהודייה טרייסי אן אוברמן אמרה למגזין ה"דף השישי" כי "אם בראדלי קופר מסוגל לשחק את איש הפיל בלי שום תותבת, הוא יכול לשחק גם אדם יהודי בלי צורך בתותבות, במיוחד "אף יהודי". גם השחקן היהודי אמריקני ג'ושוע מלינה העביר ביקורת על קופר וטען: "אין לי התנגדות שקופר יראה כמו שחקן אמיתי, הוא מפיץ סטריאוטיפ אנטישמי שחוק, ליהודים אין אף גדול יותר מאנשים אחרים, לברנשטיין היה, זה הסיפור מבחינתי".

גם גולשים לא נשארו לכך אדישים: "האף האנטישמי של קופר לא היה נחוץ" ו"הוא משתמש בבולשיט הזה כדי לזכות באוסקר" היו חלק מהתגובות. ומה היה לילדיו של כוכב הסדרה ברנשטיין להגיד על כך? "אנחנו לגמרי בסדר עם זה, ובטוחים שגם אבא שלנו היה בסדר עם זה, לדעתנו מדובר בניסיונות לא הוגנים לפגוע בשחקן באדם מצליח"

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גזענות בהוליווד!!!!
    אנצי! 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני כושי,אני יהודי,אני היספני ואני נשוי לאישה לבנה.כשאני עובר ברחוב,אז אנשים בורחים ל-4 כיוונים שונים-סמי דייויס ג'וניור בדרן וזמר!
    סגור