בעולם

טרגדיה: טייס ישראלי נהרג בהתרסקות מסוק פרטי בארה"ב

מסוק התרסק אתמול אל תוך אגם בניו ג'רזי מסיבה לא ברורה. הטייס, ישראלי ששהה במדינה כשבועיים, נהרג במקום. משרד החוץ פועל להביא את גופתו לארץ
מערכת ice |  1
התרסקות המסוק בניו גרזי (צילום מסך מטוויטר)
טרגדיה בניו ג'רזי: טייס ישראלי נהרג בהתרסקות מסוק פרטי אתמול (חמישי). על פי דיווחים בארה"ב, הטייס היה לבדו במסוק מדגם רובינסון R22 שהתרסק אל תוך תעלת מים מסיבה לא ברורה, ולא היו נפגעים נוספים.
הטייס הישראלי הגיע לארה"ב לפני כשבועיים, וככל הנראה למד טיס. המסוק היה שייך לחברה מקומית והוא המריא משדה התעופה פרינסטון. עדי ראייה לתאונה סיפרו כי המסוק טס בצורה לא יציבה ואז נעלם מאחורי העצים.
 
המסוק אותר כשהוא הפוך בתוך אגם קרנגי בעומק של כמטר, מרחק של כשלושה ק"מ משדה התעופה. כוחות ההצלה הצליחו למשות את גופת הטיס, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. "הטייס ספג פציעות אנושות, ולא ניתן היה להציל את חייו", אמר קצין במשטרה המקומית.
 
חקירת התאונה הוטלה על המועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה NTSB ומינהל התעופה הפדרלי FAA. משרד החוץ בישראל מסר כי הוא פועל להטיס את גופת הישראלי לארץ.
ביום שלישי השבוע נהרגה מטיילת ישראלית כבת 73 במפלי פליטביצה שבקרואטיה, לאחר שנפלה מגובה רב ונהרגה במקום. מדיווח ראשוני עלה כי האישה ככל הנראה מעדה ונפלה מגובה רב, ולכוחות ההצלה לא נותר אלא לקבוע את מותה במקום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי טיסת סולו ראשונה לדעתי חוסר שליטה במסוק
    אמת 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהי זכרו ברוך
    סגור