ויראלי

בלה חדיד קוראת להפסקת אש: "לתושבי עזה אין לאן ללכת"

כמה ימים לאחר שיצאה לטובת ישראל, דוגמנית העל בלה חדיד, הידועה בדעותיה הפרו פלסטינית פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה פוסט בו קראה להשגת הפסקה אש בין ישראל לחמאס וכתבה: "לתושבי עזה אין לאן ללכת. ילדים מתים. אנא"

מערכת ice |  9
בלה חדיד (צילום אינסטגרם/ בלה חדיד)
כמה ימים לאחר שדוגמנית העל בלה חדיד התייחסה לראשונה בנוגע למלחמה בישראל והפתיעה את כל העולם כשיצאה גם לטובת משפחות החטופים הישראלים, חדיד הידועה בדעותיה הפרו פלסטיניות יצא לטובת תושבי עזה וקראה להפסקת אש בין חמאס לישראל.
בפוסט שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה כתבה חדיד: "זו ההפצצה האינטנסיבית ביותר בתולדות עזה. המועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן של ארה"ב אומרת באופן מסוכן שישראל "לא חייבת לאף אחד שום הצדקה" וכי "לא יהיו לה קווים אדומים". חיים תמימים צריכים תמיד להיות מוצדקים בשם האנושות".
 
עוד הוסיפה חדיד וכתבה: "ישראל סגרה לחלוטין את התקשורת והחשמל ברחבי עזה. אזרחים פצועים אינם יכולים כרגע להזעיק אמבולנסים. חובשים מתחננים לכתבים שיודיעו להם היכן מתרחשות הפצצות, אבל גם כתבים לא יודעים בגלל הפסקת האינטרנט. לתושבי עזה אין לאן ללכת. ילדים מתים. אנא".

כזכור, רק לאחרונה אביה של חדיד, מוחמד חדיד יצא נגד ישראל ואף השווה את פעולותיה של מדינת ישראל לאלו של הנאצים מה שגרר עמו גל של תגובות ברשתות החברתיות נגד דבריו של חדיד האב.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    בלה חדיד
    רמת גני 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין מאוד שיוצאת לטובת עזה מוזמנת לקחת אותם אליה הביתה מי שאל מה קורה עם היחדים הקשישים כל החטופים? עזה ???? תומכת בחמאס בגלל הפחד ממנו ברמת, באמת , בעיה שלהם ושלך מי היה לטובת הילדים שנרצחו לטובת הקשישים
    סגור
  • 6.
    בלה בלה כמה את סתומהה טמבלית
    שני 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין מוח לבלה יופי פנימי אם אינו אז החיצוני לפח. גשיחדים מבארי נשרפו חיים למה לא דברת זה לא דם.... הם אלצו . ואנחנו הודענו ללכת דרןמה לתושבים מי שחא הולך הוא חמאס ודעאש ... תקשיבי ליוסף חדאד אולי יפתח לך המוח במקום הרוע שיש לכן . חייתן בישראל טינופת מגיע לכן לחיות בפח
    סגור
  • 5.
    אין לאן ללכת
    גל 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בטח שאין להם לאן ללכת.22 מדינות מוסלמיות ואף מדינה לא מוכנה לקבל אותם קצת הזוי לאור התמיכה שהמדינות האלו נותנות לחמאס ומגנות את ישראל.כולם צבועים רק לדבר יודעים ולצערי אתם עושים את זה טוב כולל המטונף מטורקיה שלא מוכן לקבל אפילו פליט אחד ושלא נדבר על קטאר שמממנת את החמאס וגם היא לא מוכנה לקבל פליט אחד.אתם יודעים למה? כי כולם יודעים ומכירים את עזה ולא מוכנים לסבול אבל שישראל תסבול אין לכם בעיה. תלכו קיבינימט!!!
    סגור
  • אוייי
    חכמה 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שילכו לג'הינאםםםםם
    סגור
  • 4.
    ?AROHA?.
    ?AROHA? 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם ״לתושבי עזה אין לאן ללכת״, היא מוזמנת לקחת אותם אליה הביתה.
    סגור
  • חחחחחחחחח
    חכמה 11/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק חחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 3.
    רוצחי ילדים,נשים וטף,גרועים מהנאצים!
    קרן 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    את יכולה לקבל את הרוצחים האלה אצלך בבית,אם אין להם לאן ללכת,או לים! אף אחד לא רוצה אותם! לא יחסרו לאף אחד!
    סגור
  • 2.
    זה נראה מזוייף. מי יכתום על פרטים כלכך לא נכונים (ל"ת)
    שיר 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    שכל של ציפור
    ציפורה 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה לדוגמנית ודעה
    סגור