בעולם

קורטני קרדשיאן ילדה בן - שמו של יורש העצר נחשף

כוכבת הריאליטי והדוגמנית האמריקאית קורטני קרדשיאן ילדה אתמול את בנה הרביעי. השם נחשף כאשר אחד האורחים באותו הביא כמתנה קישוט עץ עליו הופיע השם 'רוקי'
מערכת ice | 
קורטני קרדשיאן וטרוויס בארקר (צילום אינסטגרם/ קורטני קרדשיאן)

כוכבת הריאלטי קורטני קרדשיאן ילדה אתמול את בנה המשותף והראשון עם המתופף האמריקאי טראוויס בארקר. השניים ערכו לפני מספר ימים טקס טרום לידה והקפידו לשמור לעצמם את שם הילד אך ללא הצלחה. השם נחשף כאשר אחד האורחים באותו הביא כמתנה קישוט עץ עליו הופיע השם 'רוקי'. בשבוע האחרון, אישר טראוויס את שמו של התינוק ואמר ששמו המלא ייקרא  'Rocky Thirteen Barker'.

כידוע, ההודעה על ההיריון המשותף הפכה לוויראלית לאחר שקורטני הגיעה להופעה של בעלה, חבר להקת Blink-182, והראתה את בטנה ההיריונית כשהיא מחזיקה שלט בו כתוב: 'טראוויס, אני בהיריון'. ההיריון של קורטני לא עבר בצורה שקטה וכבר בספטמבר דווח כי היא הייתה צריכה לעבור ניתוח חירום בכדי להגן על חיי התינוק. באותו זמן, טראווויס שהה באירופה יחד עם חברי להקתו וכאשר הוא שמע על מצבה הרפואי הקריטי, הוא חזר הביתה לקורטני כדי ללוות אותה באותו ניתוח שהסתיים בשלום.
 



כידוע, קורטני קרדשיאן הינה אישיות טלוויזיונית ודוגמנית אמריקאית אשר התפרסמה בסדרת הטראש 'Keeping Up With The Kardashians', שמציגה את חייהם הנוצצים של בני משפחתה המפורסמים ביניהם קים קרדשיאן, קיילי ג'נר, קנדל ג'נר. לקורטני יש שלושה ילדים מנישואיה הקודמים עם בעלה לשעבר סקוט דיסיק.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה