השוק

נוכל הקריפטו נשאר מאחור? החברה החדשה של יוצאי FTX

שותפיו לשעבר של המיליארדר לשעבר, סם בנקמן-פריד שעמד בבורסת הקריפטו FTX, מתכוונים להשיק בקרוב פלטפורמת מסחר חדשה שתאפשר ללקוחות לאמת את ההחזקות שלהם בכל זמן
מערכת ice | 
סאם בנקמן פריד (צילום shutterstock, יוטיוב/ David Rubenstein)
קבוצת מנהלים לשעבר בבורסת הקריפטו FTX, החליטו על הקמת בורסת קריפטו חדשה, שכל מטרתה הינה לפתור את הבעיות שהובילו לנפילת המעסיק שלהם לשעבר. החברה החדשה זכתה לשם טרק לבס ובראשה עומד היועץ המשפטי לשעבר של FTX, קן סאן, אשר קיבל בחודש שעבר רישיון מרגולטור הקריפטו של האמירויות. 
מייסדי החברה טענו שהם מעוניינים ליישם לקחים מכישלון החברה של בנקמן פריד בכל הנוגע להגנה על כספי הלקוחות. לדבריהם, "Backpack Exchange", תחתיה טרק לבס תפעל, תשתמש בטכנולוגיה של Backpack על מנת לאפשר למשתמשים להחזיק כספים בארנקי קריפטו במשמורת פרטית, כלומר שהבורסה עצמה לא תוכל לגשת לכספים באופן חד־צדדי.
 
ארנקים כאלה תוכננו תוך שימוש בטכניקות מורכבות שמחייבות מספר צדדים לאשר כל עסקה. לקוחות ב־Backpack Exchange, שמתכוונת להשיק גרסת בטא החודש, יוכלו לאמת את ההחזקות שלהם, לדברי מייסדי החברה, בכל עת. כמו כן, לא ברור לאיזו קבלת-פנים יזכה המיזם, לנוכח הרקע של מנהליו ב־ FTX. 
סאן עזב את תפקיד היועץ המשפטי של החברה יום לאחר שבנקמן־פריד סיפר לו על השימוש בכספי לקוחות. מאוחר יותר חתם סאן על הסכם אי־תביעה עם התובעים הפדרליים ושיתף פעולה עם החקירה שהובילה להרשעתו של בנקמן־פריד בתחילת החודש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה