בעולם

אסון בארגנטינה: גג אולם ספורט קרס, לפחות 13 נהרגו

לאולם הספורט בעיר הארגנטינית באיה בלנקה, הגיעו אלפי צופים להופעה של אמני גלגיליות. אך לפתע, סערה החלה ורוחות חזקות שנשבו גרמו לגג המבנה לקרוס. מאות נפצעו, 11 מהם באופן קשה, 13 נהרגו
מערכת ice | 
אולם ספורט (צילום @StockAvenger1 מתוך טוויטר)
אתמול (שבת) התקיימה הופעת גלגליות. באולם הספורט בעיר באיה בלנקה (עיר נמל בדרום-מערב פרובינציית בואנוס איירס שבארגנטינה). בסביבות השעה 20:00 החלו לנשוב רוחות במהירות של 150 קמ"ש. הקהל מצא את עצמו באסון נורא. 
ראש העיר, פדריקו סוסביאלס, העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא כתב: "בכאב רב אני יכול לאשר שעד רגע זה נקבע מותם של 13 אנשים שהיו באולם. אני מבקש מהציבור שלא להסתובב בחוץ ולנסוע בכבישים. בעיר יש כרגע מצב של אסון ויש דיווחים על קריסות של גגות במקומות רבים". 
 
נשיא ארגנטינה, חאבייר מיליי, כתב: "אני מצר על הקורבנות שמצאו את מותם בסערה, ושולח את תנחומיי העמוקים למשפחות. כרגע הקבינט הלאומי פועל יחד עם הרשויות המחוזיות והמוניציפליות כדי לסייע לנפגעים ולאמוד את הנזקים כדי לסייע לעיר". כדורסלן העבר הארגנטינאי, מאנו ג'ינובילי שיחק באולם בילדותו וגדל להיות אגדת NBA, צייץ: "עצוב לי מאד על מה שהעיר ואנשי המועדון שלי עוברים עכשיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה