בעולם

כלכלת ארה"ב בצרות? התחזית הקשה של מנהלי הבנקים האמריקאים

במהלך הכנס הכלכלי בדאבוס, מנכ"לי שניים מהבנקים הגדולים ביותר בארה"ב ג'יי פיי מורגן וגולדמן זאקס הביעו בראיון שנערך עמם את חששותיהם בנוגע לעתידה של הכלכלה האמריקאית ועל השפעת המלחמה עליה
מערכת ice | 
כלכלה בארה"ב (צילום pexels)
ג’יימי דימון, מנכ"ל בנק ג'יי פי מורגן, הבנק השני הגדול ביותר בעולם, והגדול בארה"ב חושש מהשנתיים הקרובות, בעקבות שילוב של גורמים פיננסיים וגיאופוליטיים שצפויים להשפיע על כלכלת ארה"ב.
 
במהלך ראיון לרשת CNBC, שנערך כמו במסגרת הכנס הכלכלי בדאבוס, דיימון דיבר על המערכות הצבאיות (המלחמה באוקראינה, המלחמה בישראל, מתקפות החות'ים לצד הידוק הריבית וציין: "יש את כל הכוחות המאוד חזקים האלה שישפיעו עלינו ב-2024 ו-2025".
 
<
בנוסף, דיימון מדגיש כי: "אני חושב שזו טעות להניח שהכל 'סבבה', כשהבורסה עולה זה בערך כמו התרופה הקטנה הזו שכולנו מרגישים שהיא פשוט נהדרת, אבל צריך לזכור שהיה לנו כל כך הרבה גירוי כספי, אז אני קצת יותר בצד הזהיר".
 
גם מנכ"ל גולדמן זאקס, דיוויד סלומון, התייחס למצב בשוק ואמר: "מרגיש היום טוב יותר מאשר לפני שנה, אני מאוד מודאג מהחוב הגדול, זו סוגיית סיכון גדולה שנצטרך להתמודד עמה ולהתייחס אליה, רק שזה סיכון שעדיין עלול לא להתממש בששת החודשים הקרובים". יש לציין כי תחזיות פסימיות מטעם בכירים במערכת הפיננסית אינן חדשות וצריך לקחת אותן בעירבון מוגבל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה