בריאות

התרופה שתנצח את הסרטן? פייזר מטלטלת את השוק

פייזר מהמרת בגדול על תרופות לסרטן כדי להפוך את העסקים לאחר הדעיכה של מגפת הקורונה הנה מה שצריך לדעת על הפיתוח שמסעיר את העולם
מערכת ice |  3
פייזר (צילום vecteezy)
נראה שענקית התרופות פייזר מוכנה להמשיך הלאה את היום שאחרי מגפת הקורונה שדי נעלמה מהעולם. כעת, החברה מהמרת על תרופות לסרטן שיעזרו לה להחזיר את דרכה לאחר שנה סוערת בסימן הירידה המהירה של עסקי הקורונה שלה.
פייזר הציגה את הכניסה שלה לעולם האונקולוגיה במהלך אירוע משקיעים בן ארבע שעות בשבוע שעבר. הופקה אפילו פרסומת סופרבול מרהיבה בת 60 שניות, שהעלתה את היוזמה שלה "להתעלות על הסרטן". ענקית התרופות ניסתה לגרות המשקיעים לאחר שמניותיה ירדו ביותר מ-40% בשנת 2023. צניחה זו מחקה יותר מ-100 מיליארד דולר משווי השוק של פייזר.
 
יחד עם צניחת הביקוש למוצרי הקורונה שלה, פייזר איכזבה את וול סטריט בשנה שעברה עם ההשקה ראוותנית של זריקת RSV חדשה, גלולת הרזיה פעמיים ביום שנכשלה בניסויים קליניים ותחזית לשנת 2024 שהחמיצה את הציפיות. החברה השיקה תוכנית קיצוץ של 4 מיליארד דולר, פיטרה מאות עובדים ועברה תהליך הבראה.
פייזר השתמשה באירוע המשקיעים כדי להציג רשמית את החטיבה העסקית החדשה שלה המוקדשת לחקר הסרטן ולהתווה אסטרטגיה ארוכת טווח עבורה עד סוף העשור. יחידה אונקולוגית זו מציגה פורטפוליו רחב של תרופות ניסיוניות שפייזר וסייגן, החברה אותה רכשה, גילו או רכשו באמצעות עסקאות, כמו גם הטיפולים ששתי החברות מוכרות זה מכבר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא קונה מפייזר אפילו שקית במבה (ל"ת)
    מישהו 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סרטן לא יכול להתקיים בסביבה בסיסית מ7.4 PH ומעלה.
    ד"ר אוטו ורבורג 03/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סרטן לא יכול להתקיים בסביבה בסיסית מ7.4 PH ומעלה. לכוס לשפוך 1 כפית אבקת סודה לשתייה, 3 כפיות מיץ לימון ולאחר דקה להוסיף מים - כדי להעלות רמת PH - ניתן עד 12 כוסות לערך ליום. בנוסף ויטמין סי 1 גרם לשעה-שעתיים, ויטמין די 10,000 יחידות בינלאומיות ליום, כדור מגנזיום, כדור אבץ
    סגור
  • בעיה עם החישוב שלך
    כימאי 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויטמין C הוא חומצי. 1 כפית סודה ו-3 לימון = סביבה חומצית. אם אתה מחפש סביבה בסיסית אתה הולך הפוך :-)
    סגור