בריאות

כוכבת "הפליליסטיות" בדרמת ענק: כך הצילה את חייו של בנה התינוק

חן מאירי, כוכבת התוכנית "הפליליסטיות" ברשת 13, נחשפה בדרמה ענקית, אחרי שמעדה ונפלה בביתה תוך שהיא מחזיקה את התינוק שלה, אורי בן החודש וחצי, בידיה. עורכת הדין הצליחה להציל את חייו, נפלה על המרפק שלה תוך שהיא מגנה עליו, וספגה פציעה קשה מאוד בידה
מערכת ice |  1
הפליליסטיות (צילום רשת 13)
חן מאירי, עורכת הדין המצליחה וכוכבת התוכנית "הפליליסטיות" ברשת 13 פרצה לחיינו בתקופה האחרונה עם השתתפותה בתוכנית, ודווקא כשנראה שהכל ורוד בחייה, מאירי חזרה למציאות ונחשפה בדרמה רפואית ענקית.
מאיר הפכה רק לפני חודש וחצי לאמא, אחרי שלמעשה ילדה את בנה הראשון לאוויר העולם, אורי, אותו הביאה כאם יחידנית. אלא שאתמול (שני) פורסם ב-TMI על דרמה ענקית בחייה של חן מאירי, שהצילה את חייו של התינוק שלה אורי ונפצעה קשה בידה אחרי ששברה אותה.
 
על פי הדיווח, כוכבת "הפליליסטיות" מעדה ונפלה בזמן שהיא עם התינוק הטרי שלה בידיים בדירתה, ובמזל גדול היא הצליחה להציל אותו ולהגן עליו מפני פגיעה, כשקרסה על ידה. בעקבות האירוע החריג והמלחיץ, עורכת הדין הפלילית שברה את המרפק בידה וספגה פציעה חמורה מאוד.
מאירי הגיעה למיון, שם עשתה צילומים שקבעו כאמור כי היא סובלת משבר במרפק, אך כל זה לא חשוב אחרי שהצילה את חייו של בנה, כאשר אם לא הייתה מצליחה להגן על הרך הנולד, הסיפור יכול היה להסתיים אחרת לגמרי. רפואה שלמה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שבר במרפק זאת פציעה קשה?:) (ל"ת)
    חל 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור