בריאות

הישראלים קבעו: אלה הרופאים המצטיינים של המדינה

הפרס מחולק לרופאים ורופאות מצטיינים ברפואת הקהילה אשר משקפים בעבודתם ערכים של מקצועיות ואנושיות לאחר שלמעלה מחצי מליון ישראלים וישראליות שלחו המלצות על רופאי ורופאות משפחה וילדים מצטיינים
מערכת ice | 
רפואה (צילום vecteezy)
טקס חלוקת פרסי ״רפואה עם לב״ ל-12 רופאי ורופאות משפחה וילדים מצטיינים במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל. את האירוע המרגש שהתקיים בבית הנשיא בירושלים, הנחה יהורם גאון, והשתתפו בו גם שרת הפנים, איילת שקד, ח״כ משה אשר, שר הפנים לשעבר, אלי ישי, וכן, הזמרים אביתר בנאי ואהרון רזאל, אשר שרו משיריה של דניאלי זוננפלד ז"ל, שפרס רפואה עם לב וקרן דניאלי הוקמו להנצחתה.
זוהי השנה השביעית ברציפות שפרס 'רפואה עם לב' אותו יזמה קרן דניאלי, מחולק לרופאים ורופאות מצטיינים ברפואת הקהילה אשר משקפים בעבודתם ערכים של מקצועיות ואנושיות. למעלה מחצי מליון ישראלים וישראליות שלחו המלצות על רופאי ורופאות משפחה וילדים מצטיינים ומתוכם נבחרו 12 הזוכים והזוכות, שקיבלו את מספר ההמלצות הגבוה ביותר.
מוטי זוננפלד, מייסד קרן דניאלי: "אני רוצה להודות לרופאים והרופאות שעושים לילות כימים ודואגים לבריאותו של עם ישראל. אתם הפנים היפות של המדינה, ולא בכדי כחצי מליון ישראלים טרחו והקדישו זמן כדי להמליץ על היושבים כאן ועל עוד רבים אחרים.
"אין לי ספק שהמיזם של רפואה עם לב הוא אחד מהמיזמים שמשנים את הטיפול הרפואי בארץ, האנושיות שהרופאים משקפים תורמת באופן משמעותי לבריאות הציבור, במקורות שלנו נכתב שרפואת הנפש קודמת לרפואת הגוף, כאשר נותנים למטופל יחס טוב חלק גדול מהבעיה איתה הגיע לרופא נפתרת.
 
"אתם עושים חסד, אני בטוח שהרוח של דניאלי מלמעלה מברכת את כולכם כמו שכל עם ישראל מברך אתכם, כאן, בבית של האזרח מספר אחד של המדינה״.
פרס 'רפואה עם לב' מחולק על ידי 'קרן דניאלי' אותה הקים איש העסקים והנדבן , מוטי זוננפלד, לזכרה של ביתו, דניאלי זוננפלד ז”ל, שנהרגה בתאונת דרכים בשנת 2015. דניאלי, הייתה מתנדבת בביה”ח שניידר וחלמה על לימודי רפואה, ובעקבות מותה ייסד אביה את הקרן לזכרה ואת הפרס 'רפואה עם לב' אשר תואם את הערכים אותם שיקפה ביתו באישיותה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה