בריאות

לאומית מרחיבה את שירותי האופטיקה, זה מה שהיא מציעה

קופת החולים לאומית שירותי בריאות מרחיבה את פעילותה בתחום האופטיקה, ומציעה מגוון מוצרי אופטיקה מהאיכותיים ביותר בעולם במחירים משתלמים במיוחד
מערכת ice | 
לאומית (צילום Bizportal)
בימים אלה לאומית שירותי בריאות מרחיבה את פעילותה בתחום האופטיקה, ומציעה מגוון מוצרי אופטיקה מהאיכותיים ביותר בעולם במחירים משתלמים במיוחד.
בין המוצרים: משקפיים לילדים עד גיל 18 בהשתתפות עצמית של 21 שקל, עדשות "שמיר" מהטובות בעולם בהנחות אטרקטיביות, אחריות מלאה ומורחבת על תקופת ההסתגלות לעדשות מולטיפוקל, עדשות מגע מהמובילות בעולם Dailies Total1 + AIR OPTIX plus HydraGlyde מבית ALCON"" (כולל ניסיון חינם) ועוד.
 
שירותי האופטיקה ניתנים למבוטחים בביטוח המשלים –  לאומית כסף/זהב בחנויות אופטיקה נבחרות התשלום נעשה באמצעות הוראת הקבע של הקופה.
במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת "שמיר" הישראלית, יינתנו הנחות של כ-50% על העדשות הטובות בעולם. חברת "שמיר" זכתה ב-21 פרסים בינלאומיים, כולל עיצוב העדשה הטוב ביותר, המוצר החדשני ביותר ומוצר השנה. בנוסף, ההסתגלות לעדשות המולטיפוקל היא למשך 5 חודשים, והחזר כספי מלא על העדשות (ללא המסגרת) במקרה של חוסר הסתגלות – אחריות מורחבת.
בכל הנוגע למשקפי הילדים מדובר במסגרת + עדשות מדף אינדקס 1.56 (כולל ציפוי אנטירפלקס, טווח מרשמים 6+ עד 8- צילינדר 2) בהשתתפות עצמית של 21 שקל. עבור ילדים עם צילינדר גבוה (עד צילינדר 4.0-) – ניתן להגיע לסניפים ולקבל עדשות + מסגרת בהשתתפות עצמית של 99 שקל בלבד. בכל מקרה, ישנה אפשרות גם להגיע עם מסגרת קיימת ולקבל הטבה רק בעבור העדשות עצמן.
ירון רביד, מנכ"ל חברות הבת, לאומית שירותי בריאות: "לאומית שירותי בריאות גאה להתבסס בשוק חשוב נוסף ולהעניק ללקוחותיה את המוצרים האיכותיים ביותר בעולם במחירים משתלמים - גם בתחום אופטיקה. ההתרחבות לתחום זה מהווה יתרון נוסף ללקוחות לאומית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה