בריאות

ראש הממשלה הכריז כי המדינה תמשיך לטפל בפצועים אוקראינים

לפי הודעת ראש הממשלה לפיד עיר הפצועים שיגיעו ארצה במטרה לקבל טיפול רפואי יהיו מתחום קטועי הגפיים. לצורך הטיפול יוקצו מיליוני שקלים
מערכת ice | 
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה ויו"ר סייעת יש עתיד יאיר לפיד הודיע כי מדינת ישראל תמשיך לסייע לאוקראינה ולאזרחיה. ראש הממשלה הבהיר כי הוא מתכוון בעיקר לקבלת פצועים קטועי גפיים ולהליך שיקומם במוסדות הרפואה בישראל. מתוך כך משרד החוץ ומשרד הבריאות הודיעו על יוזמה לקליטת עד 20 פצועים קטועי גפיים אוקראינים לטיפול במגוון בתי חולים שמתמחים בשיקום.
 
"למדינת ישראל ניסיון רב בשיקום פצועים קטועי גפיים. יש לנו צוותים רפואיים מעולים ובתי חולים שפתחו את הדלת והלב לפצועים מאוקראינה. מדינת ישראל תמשיך לסייע לאוקראינה ולאזרחיה. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים", אמר ראש הממשלה לפיד בהודעה הרשמית.
 
כמו כן משרד החוץ בוחן את נושא המימון המיוחד המוערך בהיקף של מיליוני שקלים שיועברו למשרד הבריאות לטובת בתי החולים שיקלטו את הפצועים. לפי פרסום משרד הבריאות כל פצוע ישלח למוסד רפואי המתאים ביותר לאופי הפציעה והשיקום בתיאום עם משרד הבריאות והממונים על הפרויקט. זאת כחלק מהמחויבות המתמשכת של ישראל להמשך סיוע הומניטרי רחב היקף לאוקראינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה