בריאות

ג'וזי כץ על ההתמודדות עם הסרטן: "אני לא הבוס"

לפני שנתיים הזמרת המיתולוגית ג'וזי כץ גילתה שהיא חולה בסרטן השד. היא התמודדה עם הבשורה הקשה ברוגע, ורק ביקשה להימנע מטיפולי כימותרפיה. רק עכשיו, שנתיים אחרי, היא חושפת לראשונה את מחלתה
מערכת ice |  5
גוזי כץ (צילום צילום מסך יוטיוב)

ביום הולדתה ה-80, הזמרת המיתולוגית ג'וזי כץ, אשתו לשעבר של שמוליק קראוס ז"ל וקולגה וחברה של אריק איינשטיין ז"ל, התבשרה שהיא חולה בסרטן השד. ביום שלפני יום הולדתה, היא הגיעה לביקורת שגרתית אצל כירורג השד ששלח אותה לביופסיה לאחר שגילה ממצא חריג. בראיון לעיתון לאשה מספרת כץ שכשהגיעה הבשורה הקשה, היא היתה קול: "מה אני אבכה? אני אטוס לחו"ל לפי שאמות? לא. ב. הוא בוס. כשיגיע הזמן, יגיע הזמן". 
 

תוצאות הביופסיה מלפני שנתיים הצביעו על סרטן שד בשלב ראשוני, והוחלט על תור לניתוח להסרת הגידול. ג'וזי מספרת שלא פחדה מהתקופה המאתגרת. לדבריו, כשהניתוח הסתיים, הרופאה סיפרה שהוציאה את הגוש ושמעכשיו הזמרת תעבור הקרנות. לכימותרפיה היא לא הסכימה, והרופאים שיתפו איתה פעולה. 
 


כיום כץ אוכלת בריא ועושה ספורט אבל מהעישון היא לא מצליחה להיפטר. לדבריה, "אני מפחדת שאם אני אפסיק לעשן, אני אהיה חולה כי הגוף רגיל לזה. החלטתי שגם אם הסרטן יחזור אמשיך לעשן כי אני נהנית מזה".

כזכור, ג'וזי כץ עלתה מארה"ב כשהיתה בת 19, ושנה אחר כך היא פגשה את הזמר והיוצר שמוליק קראוס שסחף אותה לשיר. ההצלחה הגדולה שלה הגיעה כשאריק איינשטיין הצטרף לזוג ונולד ההרכב "החלונות הגבוהים". במהלך השנים ג'וזי סיפרה על מערכת האלימות שספגה מקראוס, ולפני שנתיים הוציאה סינגל חדש בשם "ועכשיו כבר טוב" המתייחס לקשיים שעברה איתו. כץ וילדיהם של הזוג לא הגיעו ללוויה של קראוס ב-2013, משום שמבחינתה היא כבר סגרה מעגל.

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ג'זי כץ את אהובה ונתפלל בשבילך שתצליחי לנצח (ל"ת)
    ציוני 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    מתגעגע לקול שלך
    ותיק 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תהיי בריאה
    סגור
  • 3.
    ג,וזי כץ
    תיקי 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ג'וזי כץ האהובה הרבה בריאות
    סגור
  • 2.
    ג'וזי כץ הרבה בריאות והחלמה מהירה .ישועות כהרף עין (ל"ת)
    תיקי 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    רק בריאות! אחת המקסימות וזמרת נהדרת. (ל"ת)
    טובה 10/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור