בריאות

פרטנר בניצחון ב-40 מיליון שקל: זכתה במכרז של לאומית

חברת פרטנר זכתה במכרז התקשורת של לאומית שירותי בריאות המוערך בכ-40 מיליון שקלים
מערכת ice | 
אבי גבאי וחיים פרננדס (צילום יחצ לאומית שירותי בריאות)
מנכ"ל לאומית שירותי בריאות, חיים פרננדס, נפגש עם מנכ"ל פרטנר, אבי גבאי, לרגל זכייתה של קבוצת התקשורת פרטנר במכרז הענק של לאומית שירותי בריאות למתן שירותי הקמה, תמיכה ותחזוקה לרשתות התקשורת Wan&Lan&DC. היקף העסקה שנחתמה בין הגופים הינה לתקופה של 6.5 שנים עם אופציית הארכה ל-3 שנים נוספות, כשהפרויקט מוערך בכ-40 מיליון שקל.
פרטנר תיישם פרויקט תקשורת בטכנולוגיית SDWan המתקדמת ובמודל של Network as a Service עם ציוד אקטיבי של JUNIPER בכל הרשת (All the way) ממרכז הרשת ובכל אתרי לאומית שירותי בריאות וכן הטמעת פתרונות אבטחת מידע של FORESCOUT. פרטנר תהא אחראית לתשתיות, לציוד התקשורת שיותקן באתרי לאומית, כולל פתרון ניהול Data Center וכן לרציפות השירות, לרבות תפעול, תחזוקה, שדרוג וניהול תשתיות התקשורת, תמיכה והדרכה. הפרויקט יוקם ויתוחזק ויהווה שיפור משמעותי לתשתיות הארגון הן בהיבט של שרידות, הרחבת ואיכות התשתיות וכן יאפשר גידול עתידי.
 
חיים פרננדס הודה לחברת פרטנר על התמודדותה במכרז ועל הזכייה והדגיש כי לאומית מצפה לשדרוג משמעותי של תשתיות ואמצעי התקשורת העומדים לרשותה. אבי גבאי הודה ללאומית על כך שבחרה בפרטנר כזוכה במכרז הענק והתחייב כי פרטנר תעמוד בכל דרישותיה המקצועיות של לאומית ותעמיד לרשותה מערכת תקשורת משודרגת ומודרנית שתוביל את לאומית לקדמה טכנולוגית.

אבי גבאי מנכ"ל ובעל השליטה בפרטנר. צילום: כפיר סיון
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה