טלוויזיה

דרמה בהישרדות: מדוע אחד המתמודדים נעדר מפרק ההדחה?

העונה החדשה של הישרדות יצאה לדרך עם פרק הדחה ראשון, ממנו נעדר המתמודד דניאל ציוני בגלל בעיות רפואיות. הסיבה: לפני שהגיע לאי, ציוני שם כמויות של ספריי על השיער כדי לשמור על הלוק, מה שגרם לו לצריבה בקרקפת
מערכת ice |  1
הישרדות (צילום מסך רשת 13)
העונה החדשה של הישרדות עלתה לאחרונה לאוויר וכבר החלה לספק לנו דרמות לא קטנות. אמש (שבת) בפרק ההדחה ששודר ברשת 13, בו הודח מהאי מתמודד שבט טאגלופ, מאור ששון, שהפך למודח הראשון של העונה, דניאל ציוני, מהשבט המתחרה, לא נכח כלל בפרק.
גולשים ברשתות החברתיות שמו לב לכך שציוני לא נכח בפרק ותהו מדוע הוא לא נראה על המסך. היום (ראשון) דניאל ציוני שם סוף לשמועות וחשף את מה שברשת לא סיפרו לנו בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.
 
בפוסט שהעלה ציוני הוא כתב: "לכל הקסקסות והמתעניינים, אני לא נמצא בפרק הזה מסיבה אחת פשוטה, יצאתי לטיפול רפואי קליל וחזרתי מיד לשבט שלי. הסיבה השנייה שמדובר בהדחה של שבט בייבאין".
אלא שב-TMI בחרו שלבדוק מה פשר הטיפול הרפואי אליו נאלץ לצאת ציוני וגילה סיבה משעשעת במיוחד: ציוני, לו יש שיער בעיצוב מיוחד, נערך לימים הארוכים שבאי ובהם ידע שהוא לא יוכל לסדר את הבלורית שלו, אז הוא החליט להכין את עצמו מבעוד מועד ולשים כמויות מטורפות של ספריי שיער שומני.
אבל ציוני לא לקח בחשבון שהספריי השומני לשיער ימשוך את קרני השמש הלוהטת שעל אי, והוא נאלץ לצאת לטיפול רפואי אחרי שהקרקפת שלו נצרבה. ציוני נזקק לסיוע רפואי וקיבל משחה להרגעת הצריבה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הצריבה חדרה את הגולגולת בשימוש עוד קודם? (ל"ת)
    שלמה המלך 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור