כסף וצרכנות

משתמשת במוצרי החלקה לשיער? משרד הבריאות באזהרה חמורה

משרד הבריאות מוציא היום הודעה חשובה שמטרתה למנוע רכישה ושימוש במוצר להחלקת שיער שלא קיבל את רישיון המשרד ושעלול להביא להשלכות רפואיות חמורות
מערכת ice | 
שיער חלק ומתולתל (צילום shutterstock)
משרד הבריאות מוציא היום הודעה חשובה שמזהירה את הציבור מפני שימוש במוצר המשמש להחלקת שיער, בשם "L'AMORE HAIR SMOOTHING". המותר שווק לא היתר של משרד הבריאות והוא מכיל חומרים אסורים לשימוש בתמרוקים בארץ, בהם חומצה גליאוקסילית ופורמאלדהיד.
משרד הבריאות מבהיר כי יש להימנע מרכישה ושימוש במוצר, במיוחד לאחר שבחינה של ועדת המומחים של המשרד קבעה כי החומרים המדוברים נקשרו לא פעם למקרים של אי ספיקה כלייתית. כמו כן, הובהר כי מבדיקה שערך המשרד נמצא כי חברת "קשמיר סיסטם" לא ייצרה את המוצר המדובר.
 
משרד הבריאות מזהיר את הציבור כי שימוש במוצרים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש במוצרים שלא על פי תנאי רישיונם, עלולים להזיק לבריאות הציבור. על כן, יש לבדוק היטב כי התמרוקים שבהם נעשה שימוש הם תמרוקים מאושרים בלבד שאינם מכילים חומרים נוספים שהרכבם לא נבדק ובטיחותם לא ידועה.
ניתן לבדוק באתר האינטרנט של משרד הבריאות במאגר התמרוקים את קיומם של רישיונות לתמרוקים ואת מטרת השימוש המאושרת. בירורים נוספים ניתן לבצע מול מוקד המשרד: *5400. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה